2012. november 20., kedd

Eredményes kedd

Igen, mert ma elkészültem a  fedlappal. kis kiigazítások, vasalások után most már szendvicselhetem.
Most jön a rabszolgamunka "Térdre magyar!". Kis torna után neki is látok, hogy bírjam a földön való munkálkodást.


Kitaláltam hozzá a kis díszítéseket. Itthon is voltak már apróságaim, de a postával is érkeztek mütyürkék. Bogitól rendeltem őket.  
Nézzetek be hozzá, hátha ti is találtok valami kis édes gombot, vagy bármilyen hiányzó kelléket.



















Most már csak készen mutatom! Hát akkor induljon a szenvicselés, tűzés!

8 megjegyzés:

BORI írta...

Már így is tetszik!
Kispárna a térdek alá!!!

Álomjáró-Bozsomati írta...

Hű! Klassz! Nagyon tetszik. Én már összefèrceltem. Most megint várakozik a sorára.

ancsapancsa írta...

Nem igazság! Muti az egészet is!!!

Luca írta...

Hú, ez már most csodás.

beszand írta...

Piruló smile lenne itt :) , nagyon,nagyon köszönöm! Zavarba hoztok!

Anyinyóka írta...

Nagyon szép! Kíváncsian várom a végeredményt.

Ábrahámné Éva írta...

Gyönyörű lesz!!!!!!!!!!!!

Judit írta...

Nagyon szép! És már igencsak fúrja az oldalamat a kíváncsiság! :)

Népszerű bejegyzések

KATTINTS IDE, HÁTHA TUDSZ SEGÍTENI!



Itt szavazhatsz a blogomra!

Powered By Blogger