2012. november 17., szombat

Fedlap

Mert ugye akinek segítsége van, az halad. Joker igen kíváncsi mindig. szeret a varrós szobámba feljönni. Mindig talál egy leesett orsót, aminek én örülök, mert így előkerül a sarokból.A cérnát is igen szereti, de igen jó alvás van a tömőanyagon is.
Ma először a bontásban kellett örömöt keresnem ( nem találtam), kétszer rosszul vágtam le az egyik kis képnek a keretét, de a vége végül is jó lett. Kis bosszankodás, egy kis relax, és varrtam tovább.
 Hamarosan mutatom a fedlapot készen.

11 megjegyzés:

Tuzsum írta...

Jó az ilyen segítség!:-)))
Csodás lesz a takaród!

Luca írta...

Miért van az, hogy macskuszok imádnak a félig kész takarókon mászkálni, ülni, aludni? Ez nálunk is mindig igy van....
Nagyon szép cicus Joker

Luca írta...

Miért van az, hogy macskuszok imádnak a félig kész takarókon mászkálni, ülni, aludni? Ez nálunk is mindig igy van....
Nagyon szép cicus Joker

Annamari írta...

Lábat mosott? :o))

Annamari írta...

Nekem pont az ellenkezője van: sötét takaró, világos macska, csak hogy "könnyebb" legyen utána szőrteleníteni! :o))

Bejus70 írta...

Hű, de jó, hogy nem egyforma nagyok a blokkjaid! Nagyon tetszik!

Ábrahámné Éva írta...

Gyönyörű lesz ,nagyon különleges hogy több méretűek a blokkjaid!

beszand írta...

Rossz email fiókról küldtem el a válaszom nektek, én töröltem ki a megjegyzést! Szóval ezt akartam írni: Nálam volt a Joker, jól is haladtam! :) Köszi lányok aranyosak vagytok, örülök, hogy tetszik nektek is! Amennyire megálltam egy ideig most annyira belendültem. A keretet is kiszabtam, majd holnap világosban rávarrom. Ma Zseton volt velem a másik haramia, neki sem mostam lábat, csak a fejét, hogy ne nálam élesítse a körmét :))) , de így is a tervezettig jutottam. Szerintem a birtoklás tőr elő belőlük. Kutyáim alatt, ha cserélem a házukban a rongyot akkor aznap nem igen látom őket sem , azt őrzik. :))

ancsapancsa írta...

Akárcsak az én macskám!

ancsapancsa írta...

Tegnap én is négykézláb legóztam a terítőm darabjaival, Zokni bejött, végig sétált a terítőn, közölte velem, hogy nyau, és kiment. Így adta tudtomra, hogy nem volt elég a vacsi.

Ludok írta...

Ох, эти кошки на наших одеялах!.Любят все красивое! Успехов!

Népszerű bejegyzések

KATTINTS IDE, HÁTHA TUDSZ SEGÍTENI!



Itt szavazhatsz a blogomra!

Powered By Blogger