2012. november 4., vasárnap

Csodálatos utazásom a vadludakkal

Ma délután, miután Gábor visszautazott Szegedre, megint leültem varrni. 
Tegnap este kirajzolódott a forma ahogy összeállítom a takarót és megvarrtam a vadlibáimat hozzá. 
Közben Nils Holgersson dalát énekeltem, nyugodjatok meg egyedül voltam. Nagyon szerettem ezt a rajzfilmet a gyerekeimmel együtt néztük. Azt tudtátok , hogy ez tulajdonképpen egy svéd földrajz könyv? A svédek ilyen játékosan tanítják a gyerekeket a saját országuk földrajzára. Na nagyon elkanyarodtam a varrástól, szóval nagyon szeretem  ezt a mintát.  Dekoratív elem egy táskába , faliképbe, vagy akár egy takaróba. Szívesen varrom, mert gyorsan elkészíthető. Ja, hogy a tortám is ilyen volt tavasszal , akkor már mindjárt értitek, hogy a család is tudja mennyire a kedvencem.
Ennek  a Repülő vadliba blokknak az elkészítésének a menetét feltettem már régebben a képtáramba. IDE!
Készítettem egy fotót Galibával , a mi kis agyaglibánkkal) és a blokkal együtt, most tanítja repíteni őket. :))


és akkor most elrepülnek!


4 megjegyzés:

Luca írta...

Nekem is a kedvencem a Nils Holgerson.
Látom a vezérnek is tetszenek a libák :))

Névtelen írta...

Precisely how have you figure all of this out relating to this topic? I enjoyed scanning this, Ill must visit other pages on your own site straight away.

beszand írta...

Imola köszi, ugye tetszik neki én is azt látom.:)

beszand írta...

Thank you! :)

Népszerű bejegyzések

KATTINTS IDE, HÁTHA TUDSZ SEGÍTENI!



Itt szavazhatsz a blogomra!

Powered By Blogger