2012. november 10., szombat

Folytatás

Rá kellett jönnöm az összevarrás előtt még vannak itt dolgok amik elmaradtak. Bizony, bizony!
A crazyn hímeztem még egy kicsit, hogy ne akkor kelljen amikor kész a fedlap. Még vannak olyan díszítők idevalók, amit majd a tűzéskor varrok fel. Igaz még elő is kell keresnem, mert nem tudom hova tettem őket. Emlékszem, hogy vannak, de valamelyik kis dobozban megbújtak!
A  papírokat is leszedtem azokról a blokkokról amin voltak, amit papírra varrással varrtam.  
Átvasaltam, leigazítottam mindent. 
Szóval ma a molyolós, nem látványos , de igen, igen fontos részét csináltam meg az előkészítésnek. 
Könnyebb lesz az összevarrás ezután.

Nincsenek megjegyzések:

Népszerű bejegyzések

KATTINTS IDE, HÁTHA TUDSZ SEGÍTENI!



Itt szavazhatsz a blogomra!

Powered By Blogger