2014. október 26., vasárnap

Vágólapom felfrissítése

Már régebben rátaláltam erre a blogbejegyzésre, ahol a vágólap felfrissítését mutatják be.  Ide kattintva nézzétek meg,  Követve az utasításokat, kipróbáltam én is, és újjászületett a lap. Hurrá!!!! :)
Sokunknak probléma ez, Erzsikém ahogy kérted itt a bejegyzés róla.
  Nem a legnagyobb lappal kezdtem, de látványosra sikeredett így is a fürdőztetés.
Langyos víz és egy kis szivaccsal történő áttörölgetés után már szárad a vágólapom. Szép lett ismét és azok a fránya vlies szálak nem lógnak már ki belőle.Próbáljátok ki! 

  Ilyen kis szakállas volt a fürdő előtt:
 Ázott az ecetes vízben ahogy javasolta 15-20 percet:
 És itt már szépen megfürödve  szárad a törölközőn. Remélem látjátok a különbséget ti is, mert van!

3 megjegyzés:

Luca írta...

Az enyémet is meg kell csinálni. Kösz az ötletet.

Ili írta...

Az enyém sajnos nem Olfa, így már nagyobb barázdák is vannak rajta. Nem érdemes szerintem csak Olfa vágólapot venni.
Most kipróbálom én is ezt a praktikát, hátha segít.
Köszönjük, hogy meg osztottad velünk !

beszand írta...

Szívesen, Erzsink a csoportból kérte, hogy számoljak be, ha sikerrel járok. Azzal jártam, jó lett. remélem más is kipróbálja és a vágólapok újjászületnek majd a kádban. :)))

Népszerű bejegyzések

KATTINTS IDE, HÁTHA TUDSZ SEGÍTENI!



Itt szavazhatsz a blogomra!

Powered By Blogger