2016. február 3., szerda

Táska 2.

Ahogy írtam ezt a táskát szerettem volna megvarrni. Érdekes formája miatt nagyon kedvemre való. Jutka a múlt alkalommal megosztotta a tapasztalatait a csoporttal a varrásáról. 
Így tulajdonképpen tényleg csak szabni és varrni kellett. 

A bélésébe varrtam egy zippzáros zsebet is. Ezt ajánlották a lányok is, még a csoportfoglalkozásunkon, hogy  biztonságos legyen, ezért varrjunk bele egy ilyen zsebet.
 Bár szerintem ennek a táskának olyan szűk a szája, hogy ez tulajdonképpen szerintem  már így sem tud illetéktelen benyúlni. Egy kis fityegő ill. ketyegő is került a zipp.kocsira, ja és igen kockás lett a bélése. :)

Kíváncsian várom a többiek milyen színekben készítették el. 

Nincsenek megjegyzések:

Népszerű bejegyzések

KATTINTS IDE, HÁTHA TUDSZ SEGÍTENI!



Itt szavazhatsz a blogomra!

Powered By Blogger