2016. február 6., szombat

SAILBOAT- VITORLÁS

Kathy a február 04.-i blokknak a SAILBOAT   leírását küldte. Lehetett újat szabni, de a január 19,-én megmaradt fél blokkot is  tovább tudtuk akár folytatni. Akkor 2 félbevágott négyzetet (HST)  kaptunk és csak az egyiket használtuk fel. 

Évával beszéltünk és kérte készítsek fázis fotókat róla. Így varrtam én. Tehát volt a megmaradt január 19. blokk HST, erre színt színnel összefordítva rátettem a megadott 4x4" négyzetet.
 Átló mellett , 1/4" varr.szélességgel megvarrtam.
 Itt felhajtva látszik, hogy a másik blokk átlójára merőlegesnek kell lennie a varrásnak.
 Amikor elkészült, akkor leigazítom, itt látszik, hogy átlóra a 45 fokban beigazítom a vonalzóm. A csúcsnál legyen a 3 1/2 mert akkor lesz szép szimmetrikus. A nagyobb átlóhoz igazítom le én először, mert az szerintem jobban szem előtt van


Ha készen van, akkor a másikhoz a sarkához hozzá lehet varrni egy csíkot,  Jinny Beyer varrta így, 
 hogy még jobban hasonlítson egy vitorlásra. 
A nagy átlótóval varrtam párhuzamosan 1 1/2" távolságra.


Ketten :) 
 

Nincsenek megjegyzések:

Népszerű bejegyzések

KATTINTS IDE, HÁTHA TUDSZ SEGÍTENI!



Itt szavazhatsz a blogomra!

Powered By Blogger