2016. február 9., kedd

OHIO STAR

OHIO STAR, hurrá én ezt ismerem és szeretem, blokk.Ezt a blokkot, nagyon a kezdetekkor tanultam a csoportunkban Boa Zsuzsitól. Vágólapomnak varrtam belőle tartót.
A mai nekem ilyen lett, tettem mellé egy 200 forintos érmét, hogy érzékeljétek milyen kicsik is ezek a blokkok. Éva igazad volt, így jobban látszik ez. :) Az eddig megvarrt mind ekkora.
 
Most a Challenge csoportban alakult ki egy kis párbeszéd a megvarrásáról.  leigazítás miatt bizony kell, ekkora négyzetből kiindulni.Erről beszélgettünk a csoportban. nekem a leigazításnál 1/4" körül esett le.A vonalzót így igazítom be a szabáskor.
 Itt jól látszik a nyers és a már leigazított közötti különbség.

 Ennyi hulladékkal járt, de ez kellett ahhoz, hogy pontos legyen. :) 

Nincsenek megjegyzések:

Népszerű bejegyzések

KATTINTS IDE, HÁTHA TUDSZ SEGÍTENI!



Itt szavazhatsz a blogomra!

Powered By Blogger