2016. február 24., szerda

Squares Squared


Squares Squared, négyzet a négyzetben. 
A mai blokk egy kis kihívás volt ahogy láttam a csoportunkban is. Aztán elkezdtem én is megvarrni, látva a méreteket én úgy döntöttem, mivel a vonalzóm nem a "nagy inches" azaz 16 részre osztott, hanem csak a 8 részre. Így én kerekítettem felfelé a kisnégyzet méretét  és a négy összevarrt kis négyzetet egyben igazítottam le a nyolcadra megadott méretre. 

Nem bántam meg, gyorsan végeztem, hiszen ez a tegnapi blokk, tovább fejlesztése. :)
Mai nap summázata:Méretezés miatt nem hátrálok, egy kis helyes kerekítés , utána némi igazítás és nem kell a vonalzót emiatt lecserélni.   :)

Nincsenek megjegyzések:

Népszerű bejegyzések

KATTINTS IDE, HÁTHA TUDSZ SEGÍTENI!



Itt szavazhatsz a blogomra!

Powered By Blogger