2016. február 8., hétfő

Capital T

Tegnap be akartam hozni a lemaradásomat, hiszen a héten a programjaim miatt nem varrtam minden nap. 
El is kezdtem, azt hittem a heti utolsót, de rájöttem ez a pluszba küldött blokk. Ez egy későbbi dátumú lenne a február 23. -i.  No, de sebaj ezt is meg kell majd varrni gondoltam. Mindegy, hogy most vagy később. Szabtam, varrtam leigazítottam, vasaltam. És a vasaláskor,  akkor láttam meg a hibát illetve pontosabban a vadlibát! Rögtön tudtam, hogy a kis fecni amit félre tettem, az került bele a blokkba és elrontottam.  "Dicsértem" magam  égre, földre a spórolás miatt. Azonban este inkább már félre tettem és ma délután fejeztem be.Nem akartam tovább hibázni.

Ez a tegnap esti állapot és az én állapotom.Ott van bekarikázva az a liba, amelyik galiba lett! Ez van, nem szeretek bontani, de nem akartam újra varrni.


 Szétbontva ezt a részt, a két vadlibát egyben cseréltem ki.

 Na azt a kis cérnát leszálazhattam volna, de végre készen van. 

CAPITAL T, a leírást itt találhatjátok.  :) 


és az nem is írtam, hogy amikor a leírást megláttuk a FB-on a lányoknak ezt a képet tettem fel.
 valahogy éreztem én, hogy ezzel kalamajka lesz. :) 

 


Nincsenek megjegyzések:

Népszerű bejegyzések

KATTINTS IDE, HÁTHA TUDSZ SEGÍTENI!



Itt szavazhatsz a blogomra!

Powered By Blogger