2015. január 11., vasárnap

Tortát sütnek az angyalok

A tegnapi csodás naplemente ilyen volt Herenden. A szomszéd ház falán vettem észre a tükröződést és futottam is a fényképezőért. Ez a piros és narancssárga égbolt fantasztikus volt. Amikor kicsik voltak a gyerekeim akkor szoktuk nekik mondani: 
" Tortát sütnek az angyalok!"
 Egy filmben hallottuk ezt,de sajnos nem emlékszem, hogy melyikben. Ha eszetekbe jutna, hogy melyikben örülnék neki, ha megírnátok. :) 


Kiemeltem egy részletet a látványból.


3 megjegyzés:

Ili írta...

Én egy kicsit későn vettem észre és már lebukóban volt a napocska !!! Gyönyörű volt. Azt gondoltam, hogy szél lesz ma, de megúsztuk !

beszand írta...

Meg , most nálunk sincs. Viszont igen rosszul aludtam ettől a meleg időtől. A látvány viszont fantasztikus volt, örülök, hogy sikerült lekattintani. :)

Luca írta...

Elég szép torta készült az biztos. Csodásak ezek a színek. Képzeld el egy faliképen......

Népszerű bejegyzések

KATTINTS IDE, HÁTHA TUDSZ SEGÍTENI!



Itt szavazhatsz a blogomra!

Powered By Blogger