2015. január 15., csütörtök

Ceruzával festeni?!

Igen lehet, csak a megfelelő ceruza kell hozzá. 
Karácsonyra kaptam ezeket a csodás ceruzákat, amiket Gillian ajánlott nekünk a tanfolyamán, 
amiről még nem írtam. Hamarosan ezt is pótolom.:)
 Egy kedves barátunk Péter , mint angyalka lépett közbe még karácsony előtt és súgott Imrusnak mire is vágyom. 
A fa alatt ott is volt az áhított ceruza. :) 
A watercolor ceruzáimhoz képest ennek a színei erősebbek és a színek száradás után rögzülnek a textilben. 
Most a lányom is elkezdett újra festeni, a watercolor cerkákkal. Már megérte ez az ajándék, örülök, hogy újra rajzol és fest. :) 


Gyönyörű színek vannak a dobozban. Karácsony hetében csak kinyitottam a dobozt és a színeiben gyönyörködtem csak. Nem akartam elkapkodni a használatát, itthon voltak a gyerekek mindkettő Először kipróbáltam egy régebbi saját festésű munkámon, az AKVÁRIUM-on . 
Kellett ez, hogy a pikkelyeket kicsit megerősítsem. Úgy látom nagyon jó kis móka lesz ez. Ennél a képnél egy kis zselatinos technikás festést is alkalmaztam. a régebbi bejegyzést, ha elolvassátok, ott a páfrány is azzal készült és ezzel nyomtattam erre a képre is. Ez a festés egyre jobban kezd újra és újra az eszembe jutni, márcsak egy kis időt kell kisajtolnom, hogy festhessek. :)
 Az ötlet már megvan, csak 
az idő az hiányzik. Régi fórumos sóhajunk volt mindig, hogy  időkibővítőre vágyakozunk.  Most is kellene. 
Péter, erre nem tudsz megoldást? :)



Elővettem a ceruzáinkat, azt hiszem kellene csak úgy rajzolgatnom  nekem is. Juli egy jó kis hétvégi rajzparty? Mit szólsz hozzá?



Nincsenek megjegyzések:

Népszerű bejegyzések

KATTINTS IDE, HÁTHA TUDSZ SEGÍTENI!



Itt szavazhatsz a blogomra!

Powered By Blogger