2015. január 6., kedd

A macskákat szeretjük nagyon!

Szuper volt a karácsony és az Újév közötti időszak. Állandó 8-10 fő volt nálunk a gyerekeim párjai és a barátaik. Társasjátékozás és végig röhögcsélt nagyon jókedvű hét van mögöttünk. 
Nem ezzel a bejegyzéssel szerettem volna kezdeni az idei évet, de beteg lettem , így virtuálisan tudom mutatni Zsuzsinak a blokkot. Zsuzsikám egy blokkot varrtam meg, maradék anyagomból. 
A blokk készmérete 30x30 cm igazán takaró blokkhoz való. 
Ilyen lett, és hogy lássad takarónak is, 
  a gépen sokszorosítottam neked. :) 
Jó lesz ez, tetszik már így tervezve is.



A blokkokat nem kötelező, de szerintem is jobb, ha különböző anyagokból varrjuk. A mácskák is különbözőek. :)




A tavalyi elmaradt bejegyzéseimet, meg fotóimat akkor sorban majd írom. 

4 megjegyzés:

Luca írta...

Andi nagyon szuper ez a blokk. Hála Istennek gyógyulsz már.

Ili írta...

Nekem így két színnel tetszik nagyon ! Ismerem ezt a blokkot, meg is van a mintája, de nem ismertem rá, hogy a cicás. Két színnel, nagyon különleges hatása van !! Gyógyulj meg mihamarabb ! Puszillak

Monika írta...

Bizony,szeretjük a macskákat!:)
Nekem is azok voltak a legszebb napok,amikor a fiatalok itthon vidámkodtak.
Bár a csendes napokat is szerettem,szeretem.
Nagyon sokan betegek, kívánom,hogy hamar gyógyuljál meg!!!

beszand írta...

Igen gyógyulok, még köhögök, de minden rendben! Köszönöm nektek! Jó kis karácsonyi jumbori volt, örültem hogy velünk voltak! Kifáradtam, de nagyon jól éreztem magam sok nevetés, vidám pillanat. Tetszik nekem is ez a cicusos blokk. Zsuzsi barátnőmnek varrtam le, de nekem is nagyon bejön. Lesz még párja. :)

Népszerű bejegyzések

KATTINTS IDE, HÁTHA TUDSZ SEGÍTENI!



Itt szavazhatsz a blogomra!

Powered By Blogger