2015. január 10., szombat

Akkor az elmaradt bejegyzéseim közül sorban az első, a levél!

Még az őszi táborban kezdtem el varrni, itt hagytam abba. Ide kattintva olvashatod! 
Aztán teltek a napok és közben persze jöttek az újabb feladatok is, de erről később.
Közben rájöttem anyagot kell festenem a széléhez, amit aztán egy éjszaka megcsináltam.
Na ez is vicces volt, mert színházban voltunk aznap este és haza felé találtam ki, hogy ma este lesz a festés. Imrust ilyenkor csodálom csak, hogy eltudja viselni a hóbortomat. De hát muszáj volt megcsinálnom, mert másnap persze már tűzni akartam, és ugye az anyagnak meg kellett száradni.
Hát ilyen lett a végeredmény!  Imádom egyszerűen imádom!




1 megjegyzés:

Luca írta...

Szuper lett ez a levél. És nagyon ötletes ez a kép vetítés.

Népszerű bejegyzések

KATTINTS IDE, HÁTHA TUDSZ SEGÍTENI!



Itt szavazhatsz a blogomra!

Powered By Blogger