2014. március 1., szombat

Itt a tavasz

A Bakonyi Termelői Piacra autózva, bizony visszavonhatatlanul megláttam a tavaszt. Hárskút előtt csak úgy az útszélén a hóvirág szőnyeg csak úgy virított. A kocsiból is jól észre lehetett venni.




 Ne szedjétek le, mert védett növény! 
 Itt a lelőhelyén érdemes megnézni, mert csodás látványt nyújtanak ezek a csöppnyi virágok.



Bevásároltam lisztből, sajtból, tojásból egyéb apróságokból és ellágyultam a birsalmasajtnál is.
Mutatom a képeket amit most telefonnal készítettem.


Reggel amikor indultunk még ilyen pára volt,
 szinte gőzölgött a föld.





Hazafelé már ilyen ragyogóan sütött a nap. 
Természetesen vásárfia nélkül nem vásár a vásár!
és itt már a nyakamban, mert a probléma el lett hárítva. 
Még jó, hogy van a Zuram!!!!, 
mert nem vettem észre, hogy a lyuk nem lyuk. :(( Így ő kifúrta itthon , addig én gyorsan kerestem szerelő karikát ( és volt!!!),
és már fűztem is fel a fonott bőrre.
Ehhez a pulcsimhoz éppen jó lesz!

1 megjegyzés:

Luca írta...

Nagyon tavaszias hangulata van a képeknek. Klassz vásárfiát kaptál. És tényleg ügyes az Zurad :)

Népszerű bejegyzések

KATTINTS IDE, HÁTHA TUDSZ SEGÍTENI!



Itt szavazhatsz a blogomra!

Powered By Blogger