2014. március 25., kedd

Flik-flak, azaz táncoló négyzetek

A legközelebbi alkalommal a népszerű nevén flik-flakkot eleveníti fel a csoport az én segítségemmel.
 A táncoló négyzet (Square Dance, de Twister néven is sok képet dob ki a Google) blokkot már megvarrtam előbb.
 Gondoltam egy nagyot és akinek már sok a  párnája, az  varrhat belőle egy táskát. Meglátjuk kinek mihez lesz kedve.
Most én egy nagy táskát varrtam belőle, 
ez nagyon jó lesz  csoportba járni. :) 
A tűzésére a kavicsost választottam, a flik-flak mintában. Minden elfér benne vágólap, a füzetem, a varrós dobozkám. És még a slusszkulcsomnak is lett hely, mert bizony azt szoktam keresni 10 percen át haza  indulás előtt. 
Nyárra ez a fazon strandtáskának lesz nagyon jó.  



Minden belefér! :)

A kulcsom helye :)
és még egy kis trükk, a Binder csipeszek a ferdepánt felvarrásánál igen jó szolgálatot tesznek. :))


3 megjegyzés:

Böbe Morzsák írta...

Valóban nagyon praktikus a szépsége mellett. Na, a kulccsal én is így vagyok!

beszand írta...

Köszi Böbe! Igen a kulcs az mindig gond, ha indulok haza. :)))

Luca írta...

Szuper lett. Nagyon tetszik és tényleg igen praktikus.

Népszerű bejegyzések

KATTINTS IDE, HÁTHA TUDSZ SEGÍTENI!



Itt szavazhatsz a blogomra!

Powered By Blogger