2014. február 28., péntek

Rózsa, rózsa

Már nagyon régóta kacérkodom ennek a rózsának az elkészítésével.
A neten itt találtam Marietta blogjában a leírását. Katt ide!:) 
Nagyon szeretem az orosz oldalakat sok jó leírást lehet találni.
 Így amikor Éva megkért, hogy szerkesszek neki mintát örömmel álltam neki, mert adott nekem is egy kis lendületet. Megvarrtam és odaadtam neki ajándékba a rózsát. Nagyon örült neki, remélem hamarosan megvarrja az ő kis virágait. 
Lesz az enyémnek is még itt folytatása, de erről majd később. Festett anyagaim már nagyon várták ezt az alkalmat, hogy a kezem alá kerüljenek. No ez a rózsa éppen megfelelő lesz erre. :)


2 megjegyzés:

Luca írta...

Nagyon jól néz ki. Mekkora egy ilyen rózsa?

beszand írta...

Mimó a hatszög átlója: 11cm. Így azért a négyzetek sem olyan pindurkák amikkel dolgozni kell.

Népszerű bejegyzések

KATTINTS IDE, HÁTHA TUDSZ SEGÍTENI!



Itt szavazhatsz a blogomra!

Powered By Blogger