2016. augusztus 25., csütörtök

Kosármozsáim

Még egy kis morzsa Bábolnáról. Éviék kérték tőlem , hogy ennek a blokknak az elkészítését mutassam meg. 
Kosármorzsák nevet adtam neki. 


 Egy párnára számoltam ki az anyamennyiséget. 
Hogy lássuk mindannyian merre is lehet majd ebből tovább  haladni varrtam egy gyerektakarót is. :) 
Örömmel vették a lányok, amikor mutattam. 
Nagy öröm volt nekem, hogy igen sok párna elkészült.
Volt aki futót varrt.  Egy takaró blokkjainak állt neki Annamari. Bea egy táskába illesztette be. 
Úgy éreztem szerették a morzsákat amit mutattam nekik. 
Képek beszédesebbek még nálam is. 














Kösz lányok jó volt veletek! 
Bábolnai krónika bezárul a jövő nyárig. :) 

Nincsenek megjegyzések:

Népszerű bejegyzések

KATTINTS IDE, HÁTHA TUDSZ SEGÍTENI!



Itt szavazhatsz a blogomra!

Powered By Blogger