2016. augusztus 29., hétfő

Dobozolás

Tihanyban készített Kati egy nagyon szép ékszertartót. 
Azt gondoltam, hogy "én ezt aztán soha!"
Igen így felkiáltójellel, mert nekem ez jutott eszembe eddig róla. 

                                                                                                          (fotó: internet)
 Aztán amikor láttam a csoportban Kati elkészült dobozkáját és F.Éva kis csodáit, akkor már tudtam,
 hogy nekem bizony kell egy ilyen. Nagyon kell! 
Barátnőm lelkesen mutatta meg hogyan készül.  Menet közben aztán dupláztam, mert készítettem egyet anyukámnak és Orsinak a másik barátnőmnek is. Sok a szülinapos ebben a hónapban. :) 



Nagyon jó kis napunk volt, jó volt együtt lenni sokat nevettünk, mert azt mi nagyon tudunk. Az csak hab a tortán, hogy ilyen szépségek készültek. Kati ismételjünk! 



Orsi nagyon örült neki, 
otthon ilyen romantikus  megvilágításban is lefotózta. 
Ja az most már biztos, hogy lesz másik, mert nekem megint nincs.:)




Nincsenek megjegyzések:

Népszerű bejegyzések

KATTINTS IDE, HÁTHA TUDSZ SEGÍTENI!



Itt szavazhatsz a blogomra!

Powered By Blogger