2016. augusztus 2., kedd

Farmering? Nem, már táska!

Csapongva fogok írni a bábolnai napokról, felfokozott jókedvem miatt van ez így. 

Egy farmeringet varrtam át táskának a bábolnai táborban. Kerékgyártó Szilvi jött el hozzánk és varrtuk meg vele ezt a csajos darabot. Eleje seminol, háta quilt as you go technika a fedlapon szabadon tűztem. Ja és kéder van körben benne. Röviden ennyi, hosszabban  melegben jó társaságban varrni. Nagyon jó kis napot töltöttünk együtt. Kislánya és kisfia engem külön lenyűgöztek édes kisgyerekek , akik  remekül feltalálták magukat. 
No és akkor kezdem a mesét, és az emlékeimet amik felvillannak most bennem.
Nagy Ildi felszisszent például, ahogy rezzenéstelen arccal belevágtam az ingbe. Nem volt mit tenni kinőttem, de így újra viselhetem.Van még egy pár ing a dobozban. :))) 
 No és mi lapul a táskában ezt majd holnap mutatom meg.


Szilvi is fotózott rólunk. Ezt a képet kattintotta rólam. :)

"CSÍZZZZZ!"

Nincsenek megjegyzések:

Népszerű bejegyzések

KATTINTS IDE, HÁTHA TUDSZ SEGÍTENI!



Itt szavazhatsz a blogomra!

Powered By Blogger