2016. augusztus 19., péntek

Francia fonás, a kedvencem (French Braid)

Francia fonás néven Évi tanította ezt a futót. Nagy örömmel készültem erre a napra, mert ezek az anyagaim is már régen várták, hogy a varrógépem alá kerüljenek. "Most jött el az ideje", ahogy szoktuk mondani. 





A Bábolnai Televízió is eljött megnézni bennünket.  A látogatásukról készült film ide kattintva megnézhető.  Nagyon jó kis riportot készítettek a táborról, érezhető a jó hangulat is. :) Nekem nagyon jó volt újra látni. 
Ekkor már kevesebbet fotóztam, mert ebéd után én haza indultam, mert július 26.-án volt a 30.házassági évfordulónk. Nagy örömmel jöttem haza, a gyerekek cinkosságot vállalva nem árulták el apukájuknak, hogy hazaérek még aznap. 
Jól sikerült és bizony volt nagy öröm, könny.
 Ugyanolyan klassz napra sikeredett, mint 1986. július 26.  




4 megjegyzés:

Luca írta...

A július 26. nálunk is nevezetes. Zoli ezen a napon jött ismét az életembe és Tamás ezen a napon született....

beszand írta...

Ez egy nagyon jó nap akkor mind a kettőnknek. :)

Edit írta...

Ezt a mintát én is nagyon szeretem, tervezem hogy futót is varrok, eddig csak párnákat készítettem ezzel a technikával! Megnéztem a filmet, nagyon jó hangulatú tábor lehetett!!!

beszand írta...

Igen nagyon jó , egy olyan összeszokott társaság jön itt össze.

Népszerű bejegyzések

KATTINTS IDE, HÁTHA TUDSZ SEGÍTENI!



Itt szavazhatsz a blogomra!

Powered By Blogger