2016. szeptember 2., péntek

Vasárnap mi is ott voltunk az OFF-on

Hármasban indultunk el vasárnap a 2016. Országos Foltvarró Fesztivál-ra , rövidítve  OFF-ra.
Vártuk nagyon a napot, mert a kiállítás idén
új helyszínen volt Budaörsön. Remek választás volt! 
                                                                                                                                                                                         (fotó:pinterest)
Reggel amikor elindultunk, kérdezte Kati, hogy  milyen képeket láttam a FB-on. Meséltem neki, hogy nehezen, de kibírtam, hogy ne nézzem végig a sok fotót, amit már feltöltöttek a lányok. Érdemes volt most is elmenni, mert a képek sem a méreteket, sem a színeket nem úgy adják vissza. 
Már a belépésnél ismerős arcok üdvözöltek bennünket.  
Az aulába beljebb lépve,
csodálatos a pályázatra érkezett quiltek  vártak  ránk.  
 Gratulálok itt is minden díjazottnak és  résztvevőnek! 
Képeket már többet láthattatok, de  belinkelem Éva képtárát (katt a linkre), amelyben remek fotók mutatják milyen szép is volt a 2016-os kiállítás . Ica FB-on tett közkinccsé sok-sok képet.
Kacsuk Évi ahogy meglátott minket azonnal invitált bennünket az éppen kezdődő a Most mutasd meg! programra. Kedvelem ezeket a kis bemutatókat, mert megismerek foltvarrókat és a szóban elmondott érdekességek, amik a munkájukhoz fűződnek igen tanulságosak néha, nem beszélve róla , hogy sokszor szórakoztatóak is. Nagy örömmel mutattuk meg elkészített dolgainkat mindannyian. Egy kedves kis kitűzővel jutalmazta a Céh szereplésünket. :))) Viszem magammal Ezüstvölgybe az tuti! 

Kati volt az első bátor jelentkező! A Foltvirágok hétvégén varrt táskáját és egy táskarendezőt mutatott meg. 



Sorra kerültem én is. Vicces volt ahogy a kéder, mint szó nem jutott eszembe. Lámpalázas rövidzárlat! :)))) Viszont most is nagyon jó volt a bábolnai tábor emlékeit újra felidéznem. 
Ott készítettem őket , erről írtam már a nyáron. :)


 Emese és  barátnője Daniela. Emese fordította a bemutatót nekünk. Szlovákiából érkeztek , hogy megnézzék a kiállítást.  Daniela  egy táskát és egy nagyon praktikus  pénztárcát is mutatott nekünk.



"és még mindig van egy apróság nálam. " és egy hímzett neszeszert is elővarázsolt a táskából.


Kedvencem most ez a falikép volt. Nálam győztes! Székács Judit varrta a "Varrd újra!" pályázatra.
 A történet amit hallhattunk nagyon tetszett. Egy blúz ujját kellett levágnia Juditnak innen indult a kép. Ezeket a húzott ujjakat virágbimbóként álmodta újra. A textilkutató intézetben , közismertebb nevén a turkálóban még sok gyűjtögetés várt rá és a  talált blézer részei is új életre keltek. pl. A hajtóka vagy fazonrész ill. a zsebfedők  levélként találták meg új helyüket! és még sorolhatnám a kis részleteket, amikre most fény derült! 
Köszi Judit, hogy elhoztad és megismerhettem a történetét.  Gratulálok, nekem nagyon tetszett a faliképed amit varrtál! A kiírt pályázati címnek és annak gondolatának  nagyon találóan és szellemesen megfelelt a munkád. Gratulálok!







Emese is felment a színpadra, ő is a bábolnai emlékét mutatta meg. A táska Amy Butler mintája alapján készült, az anyag is érdekes ,  Susanne Győrffy tervezte. 


Zsuzsi is megmutatta az elkészült táskáját. 
Ő idén kezdett februárban varrni. Akkor  alaptanfolyamot végzett  és nulla varrógépes tudással indult. Most augusztusban egy ilyen szép táskát mutatott nekünk.  Csak így tovább, aki ilyen ügyes annak nem szabad abbahagyni a varrást!!! 


és végül ezt a nagyon igényes táskát is megnézhettük


Bocsánat nem mindenkit ismerek, de  szívesen odaírom a neveket, ha írtok nekem.

Az izraeli csoport munkái fantasztikusak voltak. Tetszett, ahogy a teremtés hét napja  megelevenedett a quilteken. 
Kedvencem is volt:
Wogier Gisha a teremtés harmadik napját így képzelte textilbe:

"Gyűljenek egybe az ég alatt való vizek egy helyre."



A miniquilteket órákig tudnám nézegetni. Imádom a kis részleteket, aprólékos munkákat nézegetni. A kép bizonyítja, hogy mások is szívesen nézték, fényképezték. Volt olyan kis quilt aminél próbáltuk megfejteni, mit varrt vagy festett előbb.


Ezt a két faliképet már többször is láthattam már, de mindig rácsodálkozok milyen szép is.  






Végre a férjem is láthatta élőben a Kályhát!
 Dolányi Anna fogta össze a munkát és erdélyi kályhacsempék motívumait varrták meg boutis technikával. Fantasztikus, gyönyörű és még sorolhatnám a dicsérő jelzőket. Mindig találok rajta újabb apró, de szemet gyönyörködtető részletet. 



Szomor Ági kiállításának nagyon örültem. Már láttam a munkáit egyenként többször is  azonban így egyben egy csokorban igazán nagy élményt jelentett nekem. 








Természetesen a vásár sem maradt ki. 
Sőt a vásárfia mellett kaptam ajándékokat is a barátnőimtől. 
Köszönöm Edit néni, Anna néni, drága lelki társam Körmi, Andi és  Erika nem utolsósorban Kati!!! 


Az új helyszín nekünk nagyon tetszett, remekül éreztük magunkat!  Jó volt találkozni mindenkivel, Margó, Komórka, Magdi, Nagyildi, Eszti és Magdi no és Katarzina! annyira örültem neked. 
Nem is tudok mindenkit megemlíteni. 
Móka Mikit idézve "valahány név a naptárban!" 
Szóval ahogy írtam  MINDENKIT nagyon jó volt látni!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Népszerű bejegyzések

KATTINTS IDE, HÁTHA TUDSZ SEGÍTENI!



Itt szavazhatsz a blogomra!

Powered By Blogger