2016. szeptember 4., vasárnap

Sürgés- forgás és közben egy táska is elkészült

Mikor megtudtam, hogy idén egyik vágyam teljesülni fog, akkor már elhatároztam, hogy egy kis válltáskát varrok magamnak az útra. Aztán ez a nagy lelkesedésem nem folytatódott egészen addig, amíg megláttam Edit néni vállán ezt a fazont, és már azt is tudom, hogy  Pethes Bori készítette az alapszabásmintát.  Azonnal beugrott az 1000+1 éve varrt, de méretben nem lett jó nagymama virágos kertje , ami ott lógott a varrószobámban.  (kézzel, papírsablonra varrt, ahogy a nagy könyvben meg van írva) ) Végre megtalálja ez is  a helyét. Mintát levettem, a plusz anyagok is  már itthon vártak.
 Hát ilyen lett az én kis táskám, nagyon jó mert több rekeszes, zippel záródik, na és picike, de iratok és pénztárca pont elfér benne. nem is lesz szükségem másra. :)))





4 megjegyzés:

Monika írta...

Hú,de nagyon szuper!!!!!nekem is van "alvó" nagyiblokk darabom, de ilyen kisebb táska szabásmintát majd keresek.

Cattinka írta...

That is a very nice bag!
KATRIN W.

beszand írta...

Mamka nagyon köszi. Már ezerszer félretettem , bánkódtam a nagyik miatt, de most pont megtalálta a legjobb helyet. :)

beszand írta...

Katrin , Ich bin glücklich. Die Freude wird auf meiner Schulter hängen. :)

Népszerű bejegyzések

KATTINTS IDE, HÁTHA TUDSZ SEGÍTENI!



Itt szavazhatsz a blogomra!

Powered By Blogger