2013. november 13., szerda

Könyvborító

Könyvborítót varrtam, mert kiolvashattam ezt a most már nem kapható könyvet. 
Így köszönöm meg Ildikónak!


Szabad gépi tűzéssel szendvicseltem össze  a fedlapot, meg egy díszítő öltéssel az íves vágásnál  színátmenetes kék cérnával. Jól illett a kaporvirágos anyaghoz.
A borítóba belevarrtam egy könyvjelzőt is. Ripszszalagra varrtam rá egy szép szalagot, ami dekorálja.


Átrakható lesz más könyvre éppen amit olvas!
Jön a karácsony sokan veszünk könyvet, de így egy kis pluszt tehetünk hozzá!


8 megjegyzés:

lomaquilt írta...

Nagyon szép lett. Még egy ötlet ehhez, kis naptárt veszünk és arra varrunk boritót. Én harmadik éve hordom az ideiglenesen varrt boritót, minden évben keresve hozzá a naptárt. Ha szabad megkérdezni mi az a könyv ami már nem kapható?

Luca írta...

Nagyon klassz lett! Jó sok mindent varrtál mostanában.

beszand írta...

Köszi Marianna, jó ötlet a naptár is. :)) A könyv "Pete Egoscue : Fájdalom nélkül" című, próbálom megszerezni.

beszand írta...

Mimó köszi, próbálok előre dolgozni karácsonyra, ezt ugyan nem arra varrtam. Ötletnek viszont szerintem jó! :)

Monika írta...

Nagyon szép lett és köszönöm a remek ötletet!!!!

Ábrahámné Éva írta...

Szuper köszi az ötletet!

Unknown írta...

Szia !Nagyon szép lett.
Ezt selyemből varrtad???
Már csak a fényessége miatt!
Nagyon jó ötlet!
Puszillak ! Inci

beszand írta...

Köszi Irén! Nem selyemből varrtam, hanem a kaporvirágos anyagokból, amit Cserhegyi Andráséknál szoktam venni. Varrj te is, gyorsan megy! :)

Népszerű bejegyzések

KATTINTS IDE, HÁTHA TUDSZ SEGÍTENI!



Itt szavazhatsz a blogomra!

Powered By Blogger