2013. november 16., szombat

Három a kislány :))

A héten kitalálta Zsuzsink , hogy legyen egy minimalizált osztálytalálkozónk.
Zsuzsi , Éva , és én , de  eljött még  Zsuzsi nagy lánya Réka és az én Imrusoml.
A koncert zseniális volt, remek darabokat mutattak be nagyon tehetséges fiatalok. Nagyon kellemes estét töltöttünk el a zene világában, mert ezekből a fiatalokból valósággal áradt a muzsika.Remélem pár év múlva a tehetségüknek méltó helyén zenélnek majd a koncerttermekben. Éreztem, ahogy kis zenekarokká összeálltak egy-egy produkcióra , hogy ők már nem fogják elengedni egymás kezét és felnőtt korukban esetleg, így játszanak majd együtt, a mi örömünkre. 
Jó volt látnom őket, na itt volt X-faktor és ami nekem nagyon tetszett , ahogy egymásnak örültek a produkciók végén és gratuláltak az előadóknak. Szuperek voltak!  
Zsuzsi legközelebb is találj ki ilyen remek programot..
Ezeket az egérkéket a lányok kapták emlékül..

3 megjegyzés:

36évi írta...

Remek este volt, köszönöm, lányok!

jeszizsu írta...

Bizony, remek este volt!
És, mi "lányok" kaptuk ezeket a kis levendula-egérkéket. Köszi szépen!
Itt illatozik mellettem.

Luca írta...

Az egérkék szuperek. Örülök, hogy jól éreztétek magatokat

Népszerű bejegyzések

KATTINTS IDE, HÁTHA TUDSZ SEGÍTENI!



Itt szavazhatsz a blogomra!

Powered By Blogger