2012. október 22., hétfő

"Varrjunk együtt! játék

A kiszabott, előkészített blokkjaimat a héten elkezdtem megvarrni.
Már nem sok hiányzik, hiába ahogy barátnőm Évi szokta mondani 
"az idő rövidsége  kreatívvá teszi az embert!", mindenesetre szorgalmasabbá.








8. feladat     Crazy 
 A lányomnak és nekem nagyon kedves  minta.
Itt még hímzés nélkül, ami kicsit megbolondítja majd.





 

 
10. feladat    Nine patch, azaz kilences blokk.














 12. feladat    Csillag varrás.
Nagy kedvencem ez a forma. Varrtam már Németországba ajándékba és Maráék felhívására is ezt a kedvelt formát választottam. Érdekes most gondoltam csak bele, hogy abba  is kékfestőből varrtam. Na és persze a kedvenc kék itt is visszaköszön.







13. feladat    10 minute blocks, azaz 3D nyakkendő. nagyon szerethető minta ez, hálás, mert gyorsan készül és nagyon látványos minta varrható belőle a variációs lehetőségei miatt.








14. feladat    Sashiko,  
Susan Briscoe Sashiko könyvéből varrtam meg. Onnan van a minta , a Kikjó, azaz a harangvirág.






 
15.feladat   Jákob lajtorjája
















 16. feladat Nekem erre a  kunyhóra (Log cabin) esett a választásom, no nem a szabályos formára.










 


18. feladat   Kaleidoszkóp










 19. feladat   Ananász










 21. feladat   íves varrás, Részeg ember lépése



 




 24. feladat   Wings of Eagles











Hát eddig jutottam.
Amelyik blokkok kimaradtak azok folyamatosan készülnek, de így összevárva megengedhettem magamnak azt a lazaságot, hogy sorrendet nem tartva  varrjam meg. 

3 megjegyzés:

Luca írta...

Andi nagyon szépek. ÉS tényleg igaz a mondás, hogy az idő rövidsége kreativvá tesz

Ábrahámné Éva írta...

Gyönyörűek a blokkjaid!

beszand írta...

Imola, Éva nagyon szépen köszönöm! Tényleg most kicsit örülök, hogy így varrtam meg, sokat tudtam módosítani, alakítani a végső formához amit már elképzeltem. Csak, hogy tudjátok fejben már meg is varrtam! :)))

Népszerű bejegyzések

KATTINTS IDE, HÁTHA TUDSZ SEGÍTENI!



Itt szavazhatsz a blogomra!

Powered By Blogger