2012. október 6., szombat

Gésa

Vannak olyan helyek a világban, ahova szeretnék eljutni, mint mindenki.
 Ráadásul több esetben ez kapcsolódik a foltvarráshoz is, így a motiváció még erősebb. Sokszor barangolok a neten , és nézegetem az ott készült képeket.   Miskolcon amikor a "Japán hétvége" volt , már akkor közelebb került   ez az ország is  hozzám. Igen Japán, nekem is nagy vágyam. Amikor Miskolcról hazajöttünk, kezdtem itthon is kutakodni, és például megtaláltam az örökölt bélyegalbumban egy metszet sorozatot is. El is vesztem a bélyegek világában  is. Nagyon sok szépséget találtam, és tudjátok ez volt a nagypapáink memóriajátéka. Hát ezt rendezgetni nem semmi. Voltak még nem rendezett bélyegeim is amiket beraktam a helyükre, de maradtak borítékban is. Sokat kaptunk a barátainktól  levágva, de volt amit le kellett varázsolni a borítékról. Kiskorukban a gyerekekkel  nagyon jó játék volt , sok időt töltöttünk így együtt. Kár , hogy már az emberek szinte csak e-mailt, vagy sms-t küldenek egymásnak, mert a borítékon nagyon szép képeket kaptunk anno.
Szóval ezzel is lehet motoszkálni, elveszni benne, mert ekkora kis papíron nagyon sok információ lapul. Lehet írok erről majd kicsit később, mert tényleg csuda dolgok láthatóak történelemről,  városokról, állatokról, mesehősökről, stb. De folytatom a történetet, itt látható a bélyeg sorozat, ahonnan a nyáron végül elindultam.


    
A kedvencem
 Ezeket a Japánról kiadott bélyegeket találtam még. 
Ez egy Füzesi Zsuzsa által tervezett bélyeg "A fehér daru" meséből

Éva barátnőmnek is varrtam a szülinapjára egy kedves kis japános blokkot .


Az idei nyárra a csoportban azt a feladatot kaptuk  , hogy olyan 40x40cm méretű képet varrjunk amiben a fekete és a fehér szín van túlsúlyban és egy szín lehet benne pluszban. Ennek viszont a mennyisége minimális legyen. Ezt az ötletet szerintem a bécsi kiállításon látott kerek képek adták Klárinak. 
 Sokat gondolkodtam,  jó kis fejtörést okozott mit is varrjak. 
Voltak ilyen-olyan ötleteim, és akkor jött a bélyeg onnan a Gésa. Egy gésa emlékiratai -t is tavaly olvastam éppen, nagyon tetszett a könyv. Innen indultam el.
Elkezdtem végre, örülök neki, bár a tűzés még hátra van.
A szemével megkínlódtam, de egy jól sikerült szemműtét után vagyunk, most már nem néz félre.
Hamarosan mutatom készen.

1 megjegyzés:

Ibcsy írta...

Nagyon jó:-)

Népszerű bejegyzések

KATTINTS IDE, HÁTHA TUDSZ SEGÍTENI!



Itt szavazhatsz a blogomra!

Powered By Blogger