2012. május 10., csütörtök

Tábori készülődés

 Romantikus hangulatban készülődök a hétvégi táborra. 
Most nálam a rózsáké volt a főszerep!
 A belépő blokkom és a tombolára varrt ajándékom is rózsás, mint a kedvem!
Árnyéktűzéssel készült a blokk, nem olyan régen újra elővettük ezt a technikát  a  csoportban   is .
 

Néhány részlet fotó a készítés menetéről:


Az ékszertartóra már a lányom leadta a megrendelést, azt hitte az övé lesz. Ha megjövök a táborból varrok neki is, mert nagyon beleszeretett.


5 megjegyzés:

Luca írta...

Andi, nagyon klasszak a rózsák. A felső része organza? Én is csináltam két hasonló technikával készült takarót. Nem tudtam, hogy ezt árnyékolásnak hivják.....
Lárom a Tilda is jól megy neked is. Nem csodálom, hogy a lányod is kért egyet.

Tűzikék Foltmozaik Műhely írta...

Andi!
Szeretjük a "rózsás hangulatú" tábori résztvevőket - is!
Már mi is készülődünk.

Ábrahámné Éva írta...

Nagyos szép !olyan romantikus!
Jó táborozást ,érezd nagyon jól magad!

Orsi írta...

Nagyon szépek a rózsák! Jó varrogatást kívánok!

beszand írta...

Köszönöm szépen!
Imola, igen a a felső réteg organza. Holnap varrom Julinak az ékszertartót.
Márta nagyon köszönöm itt is , hogy idén is megszerveztétek a tábort.Szuper volt, nagyon jól éreztem magam!
Éva köszi, nagyon jó volt. Majd írok róla!
Orsikám , köszi nagyon nagy örömmel varrtam. Anyunak is csinálok egy hasonlót ezzel a technikával, majd mutatom, ha elkészült.

Népszerű bejegyzések

KATTINTS IDE, HÁTHA TUDSZ SEGÍTENI!



Itt szavazhatsz a blogomra!

Powered By Blogger