2012. január 13., péntek

Még 2011.

Igen elfelejtettem feltenni a fotókat a kiállításról. Sűrű volt a december , és talán most kezdek igazán visszatérni a kerékvágásba. Így a 2011-ben befejezett munkáimat sem láttátok.

A korak nagy kedvencem nyaraláshoz való jó kis elfoglaltság. A csoportunkban februárban fogom a lányoknak tanítani. Saját festett anyagaim kerültek bele, és egy textil dekupázs . Ez a szalvéta ide akart nagyon kerülni. AFRIKA lett a címe a fiam kapta a szobájába.




















Ezt a képet a Foltvarró Céh szervezte Veszprémi hétvégén kezdtem el Bornemissza Eszter tanításai alapján . Itthonra várt a befejezés , a KOZMOSZ címet kapta.



És kipróbáltam a zselatinos festést is, amivel a csoporttársaim ismertettek meg , akik részt vettek szintén a Veszprémi hétvégén.
A ZÚZMARÁS PÁFRÁNY ezt a címet találtam ki neki.















Az AKVÁRIUM a csoportba nyárra kapott házi feladat megvarrása. Kedvenc színemet választottam. Igyekezni kellett egy színt és árnyalatait felhasználni. Itt már próbáltam gyakorolni a zselatinos tecnikával a növényzetet megfesteni, és a szabad gépi tűzés tanfolyamon tanultakat alkalmazni.


És a Pasziánszom az enyém ilyen lett, most mosolygok mert a cím amit a fiam adott neki ez:
A részeg vadász látomása hajnalban a lesről. Hát igen valóban, mintha kicsit többet látnék a vidrából. Szóval katedrál üvegen át nézve ezt látjuk. Jó móka volt kipróbáltam.

8 megjegyzés:

Hopi-Patch írta...

Hol rejtegetted ezeket idáig?!
Fantasztikus!
Gyönyörű!
A fiad csúcs! még most is nevetgélek itt magamban!
Egyébként nagyon találó a cím!
Szóval gratulálok!
(elküldenéd nekem mail-ben ezt a jó kis zselatinos-festés-receptet? nagyon hálás lennék!)

sandorne0824 írta...

De nagyon szépek.Az a vidrás csodás,én még ilyet nem is láttam.
Gratulálok.

Ibcsy írta...

Ezek mind csodaszépek!!

Marika írta...

Jó sok munkát el rejtettél kíváncsi szemeink elöl.Nagyon szépek a munkáid :) Ja mint mindig :)))

Luca írta...

Andi gyönyörű dolgokat csináltál. Szivesen megtanulnám én is ezeket a technikákat.
A fiad jó fej, jó cimet talált a képnek. Nekem meg az jutott eszembe, hogy "Vidrák 3D-ben."
Mi ez a zselatinos-festés?

beszand írta...

Sziasztok köszönöm szépen. Így jár az aki nem írja a blogot rendszeresen. Most egybe bezsebeltem a dicséreteket!
Marika ne hozz zavarba!
Írok mélt amikről kérdeztetek csak kis időt kérek.
Gábornak átadtam amit írtatok , persze vigyorgott, hogy ez igen így van! Van egója a gyermeknek!!!

Gladys írta...

FELICITACIONES! Tengo esa servilleta guardada! Nunca se me hubiera ocurrido emplearla así! Quedó un magnífico trabajo africano! Un abrazo!

D írta...

Kedves Andrea!

Érdekelne, hogy a saját magad festette anyagok nem eresztik később a színüket? Én is festek időnként itthoni holmikat, de ezeket nem merem belevarrni a patchworkbe, mert külön kell mosnom őket, mert egy kicsit eresztik a színüket. Columbus festéket és rögzítőt használok és sót siteszek a sötétebb színekbe, öblítőnek epdig évek óta ecetet használok. Te hogy csinálod? Vagy csak faliképbe teszed, amit aztán ritkán, kézzel mosol ki. Én használati tárgyakba is szívesen tenném a festett anyagokat, de így nem merem.
üdvözlettel:
Tóth Teodóra
dorkateo@gmail.com

Népszerű bejegyzések

KATTINTS IDE, HÁTHA TUDSZ SEGÍTENI!



Itt szavazhatsz a blogomra!

Powered By Blogger