2012. január 23., hétfő

Kelta blokkom (" Varrjunk együtt "2.)

Sok újságot néztem át, illetve a netet is átböngésztem mire ezt a mintát megtaláltam.
Mivel nem varrtam még kelta mintát, így egy kicsit a biztonsági varrásra is törekedtem. Mert ugye azok a fránya sarkok, fordulások.
Az anyagválasztásnál próbáltam arra figyelni, hogy jól vasalható és puha legyen az anyagom amiből a ferde-pántot készítem.
Az alappal is szerencsés voltam , mert simán átlátszott így az asztalon kényelmesen átrajzoltam vékony illanó-filccel a kontúrvonalat.
Aztán a pánt bevasalása, azért okozott némi nehézséget , mert szerettem volna egybe felragasztani. Olyan mintát sikerült választanom ami egy szálon fut. A végén, ezt én ragasztó spray-vel oldottam meg. Szeretem, mert ez nem keményedik meg száradás után. Gyengén befújtam aztán csak a vonalra kellett illesztenem. Több pántot szabtam a végén így biztos készül még egy kép belőle.



A pánt felvarrása vasárnap este egy kis zenehallgatás közben már gyorsan ment.
Örömmel olvastam, hogy már 123-an vagyunk!!!! Igaz a levelezésünket később olvastam így az ott a lányok által tapasztaltakat utólag olvastam el. Okulni viszont tudtam még így is belőle.

8 megjegyzés:

Luca írta...

Andi, nagyon jó lett! És nagyon örülök, hogy írtad a ragasztó spray-t, mert az van nekem is. Mert amit én használtam, az majdnem beton keménységű lett....
Nagyon izgatja a fantáziámat a kelta. Azt hiszem találkozni fogunk még.
Puzsi

beszand írta...

Igen én is ilyennek érzem a keltát nem csomót kötött a lelkemre! :) Maradt pántom a háromszögletűnek is nekiállok azt hiszem.

Györgyi írta...

Ez a ragasztó spray nem lehet rossz!
Az én ragasztóm is kemény lett, de megbirkóztam vele.
(Tettem fel nappali fotót.)

Judit írta...

Nagyon jó lett! Még nem varrtam keltát.
De pontosan mi is ez a "Varrjunk együtt??"

Mamis írta...

Tetszik:)

beszand írta...

Köszönöm szépen!
Judit görgess vissza egy kicsit ott el tudod olvasni. Illetve Zsuzsi is játszik ő el is meséli mikor jöttök szerdán a csoport-talira.

Böbike írta...

Nagyon tetszik a kelta mintád. Nem látom és csak ezért nem figtam még hozzá, kézzel, vagy géppel kel rávarrni?

beszand írta...

Szia Böbike!
Kézzel varrtam fel a pántot.
Nincs kikötve hogyan kell, de szerintem szebb kézzel, a gépi varrásnál nagyon kell ügyelni arra, hogy le ne menj a pántról.

Népszerű bejegyzések

KATTINTS IDE, HÁTHA TUDSZ SEGÍTENI!



Itt szavazhatsz a blogomra!

Powered By Blogger