2008. május 31., szombat

12. Nemzetközi Babakiállítás Győr (2008.05.31.)

Ma délután Győrben voltunk a Babakiállításon.Nagyon szép épületben került a kiállítás megrendezésre a győri Zichy-palotában.
Biztosan fura látvány voltam az emeleti kiállító teremben, mert voltak babák amiket itt az interneten vagy a fórumon már láttam,és mint egy kisgyerek felismerve egyiktől a másikig, azért nem futkároztam, de örömmel szemléltem meg őket. Olyan fura volt ezt is így megtapasztalni.
Az ajtóban Rosie üdvözölt mindenkit. Nagy meglepetés volt számomra ő mert nem számítottam rá, hogy ilyen nagy. Idi nagyon tetszik a babád!



És jöttek sorban az ismerős babák.
Reni Mary Poppinsa, amit volt szerencsém megtanulni tőle Tihanyban.


Ahama Ramani nevű indiai lánykája, és Gabi Bloody Maryje

Megtaláltam Kata Rebákáját is. A lányok írták a fórumon milyen rossz helyre került. Ezzel én is egyetértek, mert nemcsak a fotózáshoz, hanem ha valaki alaposan meg akarta nézni, akkor is le kellett neki guggolni.

Sok fajta baba volt a kiállításon népviseletbe öltözötetett, hírességről mintázott, pólyás baba és igen különlegesnek találtam amikor egy fénykép alapján készült el a baba arca.
Sok színűvé téve a babák bemutatóját, (hiszen játékokról láttunk itt kiállítást) a macik sem maradhattak ki.



A földszinten Wiedra-Berzsenyi Monika 1999-ben ( Münchenből) Győrnek ajándékozott babáit láttam.
Jó volt visszacseppeni a játékok, babák közé, feledni a szürke hétköznapokat.
Nagy tiszteletem minden kiállítónak, mert egy-egy alkotás mögött sok-sok vívódás, rengeteg munka van.
Örültem annak is, hogy a közönség is szavazhatott. Ezzel kicsit bevonva a közönséget arra buzdított mindenkit, hogy még alaposabban vegyék szemügyre a babákat. A közönségdíjat kiállítás végén kapja meg a díjazott.

A kiállítás többi képét a képtáramba töltöm fel.

5 megjegyzés:

idi írta...

Nagyon kedves vagy.

kastanie írta...

Olyan jó volt ezt a kerek beszámolót olvasni, meg az is kiderült, milyen nagy Idi babája!

beszand írta...

Idi, tényleg nagyon tetszik a babád és ahogy kastan is írja "végre kiderült milyen nagy!"

Ahama írta...

Szia, köszönöm, hogy feltetted az indiai babát, jó látni, hogy a végén már nem hasalt egy eldugott sarokban, megnyugodtam :)).

quiltinusa írta...

Hello, thank you for visiting my blog !
I very much like all of your dolls.

Népszerű bejegyzések

KATTINTS IDE, HÁTHA TUDSZ SEGÍTENI!



Itt szavazhatsz a blogomra!

Powered By Blogger