2008. május 24., szombat

Péntek

Az egész családnak tegnap kalamajkája volt.
Gáborom már hét elején közölte az ECDL vizsgára öltönybe kell mennie. Természetesen az ing kivasalva, öltöny előkészítve reggel. Bérletét elkértem és saját kezüleg tettem a belsőzsebébe. Az esze, hogy hol járt nem tudom, de Julcsimtól kért pénzt buszjegyre. Még jó, hogy volt nála, mert ő délután színházba ment és a büfére vitt pénzt. Gáborkám a suliba érve felhívott: "Hol a bérlet?"
Mondom neki hova tettem, hát nem volt túl boldog, hogy ilyen szórakozott volt. A következő trauma akkor érte, amikor csak ő érkezett öltönybe. Gyorsan vágott az esze nehogy szekálják, közölte a suliból valamilyen ünnepélyre siet. Hát ezen kicsit kiakadtam, miért kell valamilyen indokot kitalálni, de jött a válasz " Csak nem képzeled, hogy rajtam röhögnek egész nap! " Hát lehet, hogy igaza van?
A másik vicces helyzet: Julcsimnak pénteken zongora órája van este hatkor. Azonban, ma színházba ment és mivel az előadás 1/2 hatig tart rohanni kellett volna érte. igen ám ,de anyuka telefonál a zenetanárnőnek, aki mosolyogva közli. Ma nincs óra, mert ő Pécsen van diplomázik éppen. Hát ez csúcs, még jó hogy nálam derült ki, mert Apuka nem szereti a váratlan körülményeket. Juli hív bennünket, hogy vége az előadásnak és mehetünk érte. Teljesen kiment természetesen a fejéből, hogy nincs óra. Hát ezen is jót röhögtünk.
Ja, a lényeg Veszprémben nézte meg Az indul a bakterház című darabot. Bendegúz-Utasi Árpi, Eperjes Károlly- a bakter főszereplésével. Tetszett neki, aminek nagyon örülök, mert Mihályfy Sándor filmje az egyik kedvenc filmem.

Tegnap végül is itthon maradtam, és sajnos nem jutottam el Győrbe. Nagyon sajnálom, de annak viszont örülök, hogy Ildi elutazott a férjével együtt, és a képeit már meg is csodálhattam. Jövő szombaton megpróbálunk eljutni együtt a családdal.
Szóval mindenkivel történt valami, csak a férjemmel nem. Mondtuk is neki vihogva siessen haza, és üljön le nehogy történjen vele valami.
Este azért benéztünk az OBI-ba. Hát, nagyon jó lehettem mert kaptam egy sárga hibiscust, daturát(lilát), egy barack színű óleandert, és még néhány futó muskátlit.

Nincsenek megjegyzések:

Népszerű bejegyzések

KATTINTS IDE, HÁTHA TUDSZ SEGÍTENI!



Itt szavazhatsz a blogomra!

Powered By Blogger