2014. augusztus 11., hétfő

Vagyok, varrok, befőzök és a gépnél is ülök azért esténként

Sok elmaradásom van a blogban, de vagy gépezek vagy varrok. Voltak határidős dolgaim a táborok miatt és a munka illetve a háztartás is foglyul ejtett. 
Holnap őszibarack kompót lesz a soron, a konyhában leszek.
A hétvégén az albérlet miatt utaztunk le Szegedre, nagyon elfáradtam. Vasárnap szinte alvajáróként lézengtem.Viszont az utazás eredményes volt és ez a legfontosabb.
Ma délután azonban az elmaradt Tihanyban elkezdett blokkjaimat folytattam.
 Itt tartok, még 4 blokk kell és állíthatom össze a takarót. Jöhet a várva várt tűzés amit Hajnal Krisztivel is átbeszéltem. :))))


Nincsenek megjegyzések:

Népszerű bejegyzések

KATTINTS IDE, HÁTHA TUDSZ SEGÍTENI!



Itt szavazhatsz a blogomra!

Powered By Blogger