2014. augusztus 16., szombat

Ma szilvában utaztam :)

Készül a jó kis rumos szilvabefőtt és az ecetes szilva is. :) 
Ma ugyanis szilvában utaztam.


Ma gázszünet volt délig így az ebédet már tegnap elkezdtük megfőzni a gulyás levest és még pénteken eltettem a 3kg ringlót is.  Ma a kedvenc Vödörvölgyi kiflinket a gázszünet alatt simán megsütöttem. Nagyon jól sikerült ismét, nem panaszkodott senki sem rá. :)
Míg a kiflik sültek, akkor már nekiálltam a szilvának. Készítettem rumos szilva befőttet és ecetes szilvát is. A rumosnak ismét megadtam a módját, mert jó kis portoricói rumot használok. Hogy mennyi pancsot lehet kapni erről már nem is írnék, de hogy ráírják, hogy rum, ez mindig felháborít.
 
A fincsi rumos szilva még dunsztolás  előtt és  az ecetes szilváról is kattintottam egy képet. Ilyen gyönyörűek, szinte mosolyogtak mielőtt üvegbe raktam őket.


 
Felcímkéztem az elkészült régebbi befőtteket és kompótokat is.
Anyuval a kamrába felpakoltuk a polcra. Köszi anyu , így nem kellett fel  és lelétráznom.
Igen jó kis társaság jött össze a kamrában (cseresznye, meggy, eper, sárgabarack, őszibarack, áfonya, ringló és szilva. :)
 Jövő héten jöhet a paradicsom és majd a kápia paprika is.


2 megjegyzés:

BORI írta...

Hú, nagyon jól néznek ki! Na és a társaság, az valami csodás!!!

Luca írta...

Hű, de jól néznek ki. szeretem a szilvát is....

Népszerű bejegyzések

KATTINTS IDE, HÁTHA TUDSZ SEGÍTENI!



Itt szavazhatsz a blogomra!

Powered By Blogger