2014. július 1., kedd

Illúzió

A befejezés, már itthon volt.Közben kompótot is tettem el a hideg téli estékre is gondolva. Meg egy jó kis gyerektáborban is voltam játszótársnak hívtak meg egy szerda délelőttre. No, de a vasárnap ismét az enyém volt és végre befejezhettem a képet.
Szemből és a két oldalról készített fotó mutatja az izgalmasságát. 



 Végre kiülhettem varrni a teraszra is. Igaz a lakásban nem is szerettem volna, mert a feketét nem látom jól. :)
 Lesifotós Imrusnak örömmel mutatom a fedlapot.

2 megjegyzés:

Luca írta...

Nagyon tetszenek a színei. Ezt meg kell tanulnom tőled.... :)

Unknown írta...

Andi, ez fantasztikus!Kár, hogy egy fél országnyi járásra vagytok!

Népszerű bejegyzések

KATTINTS IDE, HÁTHA TUDSZ SEGÍTENI!



Itt szavazhatsz a blogomra!

Powered By Blogger