2014. június 1., vasárnap

Fehérvárcsurgó

A foltvarrás és kert együtt egy programban már csak jó lehet. 
A képeket rakom fel, mert ebből is mindent láthattok
A kastély csodálatos , tehát minden adott volt egy szép délutánhoz,
 az még a bónusz volt, hogy barátnők és Imrus is elkísért.
Kati gyönyörködik a kastélyban


Elkezdtük bebarangolni a kastélyt.  " Mi esett le?" erre mindig megfordulnak még mindig! :)))
Három a kislány a tükörben
Kati kipróbálta a kényelmes fotelt. Zsuzsi a tükörben kattintgat.

Persze, hogy engem is beleparancsolt! :)
 A kiállítás képei:
 
Zsuzsi örömmel siet hozzánk.
 Kiket találtunk a teremben? Magdit, Zsuzsát és Andit. Örömmel üdvözöltük egymást, és végre megtudtam, hogyan is sikerült ezt a kiállítást ideszervezni. 
Köszönet Magdinak a sok fáradtságért ami a szervezéssel és a lebonyolítással járt!

Magdi
Zsuzsa és Andi


Katival nagyon jó volt ideállni ismét, a mi Kertünk zöld mozaikja  alá.
 Évi sajnos nem tudott itt lenni, de ideképzeltük őt is. :)













 A kastély másik szárnyát is meg lehetett nézni. 

Gulyásék a Károlyi lépcsőn.

Lányokkal próbáljuk átölelni a nagyfát.

Imrussal <3 font="">

6 megjegyzés:

Marika írta...

Szép délutánotok volt jövőre Énis megyek most a lánykám volt és azt mondta anyu neked ezt látnod kell .

Luca írta...

Csodás lehetett. Ilyen helyen kiállítani egy álom....
Milyen virágokat vettél?

Monika írta...

Jééééé! Nem is tudtam,hogy Csurgón van foltos kiállítás! Köszönöm,hogy írtál róla! Milyen jó lehetett ott az ablakokban varrni!!!!
És tényleg!:vettél virágokat is?

Több éve én is voltam egy barátnőmmel a virágkiállításon,szép élmény volt!

z.ili írta...

Köszönöm a fényképeket, elmenni nem tudtam ezért nagyon örültem, hogy láthattam. Egy jó fotó készült a Levendulakertemről ezt külön köszönöm.
Zugmann Ili

Ábrahámné Éva írta...

Gyönyörű hely és gyönyörű munkák!
Én sem tudtam erről a kiállításról!
Köszönöm a képeket!

beszand írta...

Örülök, hogy , ha máshogy nem legalább így láttátok. Nagyon szép nap volt! Szuper volt, hogy egy ilyen szép helyen volt újra ez a kiállítás. A növényekről teszek fel fotót! :)

Népszerű bejegyzések

KATTINTS IDE, HÁTHA TUDSZ SEGÍTENI!



Itt szavazhatsz a blogomra!

Powered By Blogger