2014. január 28., kedd

Házi kenyér az asztalunkon

Most már hetente 3x sütöm meg Limara jól bevált kenyerét és a mai tetszik a legjobban. Recept itt!
 Aminek nagyon örülök, hogy a család minden tagjának nagyon ízlik.
 Ajánlom a receptet , érdemes kipróbálni! :)

Fejlődésen mentem keresztül, mert ugye először sütöttem a jénaiban , ami kicsinek bizonyult és nem tudott tovább növekedni benne.
Megtanultam az öregtésztát elkészíteni, a veknit formázni. Bözsim, a dagasztógépem nagy segítségemre van



Megszelve ilyen volt.


Aztán áttettem a jól bevált sütőedényembe, amiben én sütök húst, rakott akármiket is ebben csinálom és most már a kenyerünk is ebben sül. 
Először kicsit lágy tésztát csináltam, lapos lett.
 Aztán mindig  jobbra sikerült.

és ahogy a bejegyzés elején már láttátok ez lett idáig a legjobb. 
Gyönyörű cserepes a héja, formája is nagyon jó lett. A súlya 1kg .

aztán mivel itt a farsang ideje , megsütöttem Limara farsangi fánkját is. :)   recept itt!

Hagyományosan barack lekvárral
Meggy lekvárral is nagyon finom volt.
 

3 megjegyzés:

Luca írta...

Nagyon szorgos voltál. Nekem a második, a kiforrott tetszik a legjobban

Bejus70 írta...

Juj, de guszta! Én is magam sütöm, de még soha nem mertem betenni a hideg jénait a sütőbe. Jól gondolom, hogy Te igen? Köszi!

Ábrahámné Éva írta...

Nagyon jól néz kis kenyér szinte érzem az illatát !
Fánk sütéshez már én is készülök!

Népszerű bejegyzések

KATTINTS IDE, HÁTHA TUDSZ SEGÍTENI!



Itt szavazhatsz a blogomra!

Powered By Blogger