2012. június 18., hétfő

Múlt heti történések még

Beteg volt a kiskutyám , Bojtinkat kínozta meg a toklász. Szerencsére nem kellett feltárni egy műtéttel, ezt megúsztuk. Itt a doktor bácsitól hazajövet búslakodik még az átkötözés után. Ma levettem azt a szuper csinos zöld csillagos kötést, és azt hiszem minden rendben lesz már.
Amikor lenyírták a szőrét akkor vettük észre a bajt, nem is gondolok abba bele, hogy ha nem viszem el a fodrászhoz mi minden történhetett volna. Ma már azért érzem rajta , hogy a gyógyulás útjára lépett.
Jó látnom, hogy  újra mozgékony. Egy pulit így látni, hogy csak fekszik, hát nagyon el voltunk keseredve, de ez már a múlté! Ismét teszi a dolgát , ugat, fut, intézkedik.  Nem is tudtam most egy jó fotót készíteni róla, mert állandó mozgásban van.


 Azért varrtam is még a múlt héten. 
Julcsimnak készítettem egy táskát, és ugye mindenki tudja milyen nehéz eltalálni a gyermeke ízlését.Ez most neki is nagyon tetszett, hiszen ő választotta ki az anyagot, rajzolta meg mit is szeretne. Szóval részese volt a történetnek mindenképpen.Csokoládé-puncs ezt a párosítást fagyiban, pudingban is nagyon szeretjük mind a ketten és most a táska színeiben köszön vissza.. Nekem innen már könnyű dolgom volt, azaz lett volna, ha  a kedvenc kis Brotherem engedelmeskedik, de nem  most beadta a kulcsot. 
Nem adtam fel hiszen kellett a tási ,sürgős volt a kedves megrendelőmnek , ezért  átültem a nagyhoz és azzal  varrtam meg a táska karikákat rögzítő kis füleket.  
Most tudtam csak lefotózni, ez is egy jó jel, mert állandó használatban volt.

 A fényképezéskor vettem észre mogyoró lesz a bokrunkon, tele van már kis zöld mogyoróval ! 
Nagyon örülök neki, mert imádom enni!

2 megjegyzés:

Margó írta...

A táska szuper!:)Jobbulást kívánok a kutyusnak,Neked pedig nagyon szép nyarat!:)

beszand írta...

Köszi, neked is csodálatos nyarat kívánok én is! :)

Népszerű bejegyzések

KATTINTS IDE, HÁTHA TUDSZ SEGÍTENI!



Itt szavazhatsz a blogomra!

Powered By Blogger