2011. november 13., vasárnap

Zalán takaró 2. - Fedlap


Ma összevarrtam és kivasaltam a fedlapot. Bár féltem a keret anyagától, de jó volt varrni, nem volt vele gond. Ezt Kati adta a foltos barátnőm, ezzel járult ő hozzá a takaróhoz.
Csak délután 4 után tudtam neki állni, mert a lánykám nadrágjait is le kellett ma vágnom.
Előkészítettem a hátlapot is , és készítem magam a holnapi "térdre magyar" munkálatra, a három réteg összerögzítésére. Nagyon helyes kis flanel anyagot kaptam LUXUS turkálóban múlt szerdán.
Na megyek aludni, mára ennyi.

2 megjegyzés:

Luca írta...

Ezt a "térdre magyart" kéne még valahogy tovább fejleszteni. Egyre jobban tiltakoznak ellene a térdeim....
Nagyon édes lett a fedlap!

Hopi-Patch írta...

Nagyon tetszik! :)

Népszerű bejegyzések

KATTINTS IDE, HÁTHA TUDSZ SEGÍTENI!



Itt szavazhatsz a blogomra!

Powered By Blogger