2011. november 4., péntek

Varrókészletem

A nyáron varrtam meg ezt a készletet Évával. Tartottunk egy kis hétvégi közösvarrást, és mindketten megvarrtuk a kedvünk szerint csak az alapszín a bordó ugyanaz..
Annamari mutatta a kis varródobozt még Tihanyban. Most jött el az ideje, hogy megvarrjam.
A táskára varrt bordűrt már régen vettem és soha nem találta meg eddig a helyét. Most a kőrkésemnek is van már helye, ez egy telefontartó átmodellezett változata.



A nyáron varrtam meg ezt a készletet Évával. Tartottunk egy kis hétvégi közösvarrást.
Annamari mutatta a kis varródobozt még Tihanyban. Köszönöm neki, mert tényleg nagyon jó kis darab. Most jött el az ideje, hogy megvarrjam. :)
A táskára varrt bordűrt már régen vettem, és soha nem találta meg eddig a helyét.
Most a kőrkésemnek is van már végre helye, ez egy telefontartó átmodellezett változata.
A kisebb a kosárka formájú táska volt az alapja a nagyított varrós táskámnak. Ezt a mintát is tanítottam a csoportunk táborában, Balatoncsicsón. Ezt a méretet varrtam meg a licitre is.

9 megjegyzés:

Katalin írta...

de cuki:))
nagyon ügyesek vagytok ám

beszand írta...

Köszönjük, a táskába belefér minden együtt. És annyira szerettem volna már egy most nagyképűen, kollekciót írok! :))))

Kata írta...

Megyek én is egy hétvégi közös varrásra, bőven lenne mit tanuljak ;)

beszand írta...

Mikor mész és hova? Nagyon jó volt a tegnapi nap! :)

Monika írta...

Hűűűű! olyan a varrós anyagom nekem is van régről, kellene ilyesmiket varrnom.Mikor?????Muszáj!:)

Ibolya írta...

Nagyon profi dolgaid vannak.

beszand írta...

Szia Mammka, igen nekem is régről való volt.:))El kellett már használni, mert eldöntöttem vége az anyag felhalmozásnak! Vágjunk bele bátran! - ezt mondogattam Évinek is akivel varrtuk. :))

beszand írta...

Ibolya aranyos vagy, köszönöm! :)

Kata írta...

Természetesen hozzád megyek :))))))))))))

Népszerű bejegyzések

KATTINTS IDE, HÁTHA TUDSZ SEGÍTENI!



Itt szavazhatsz a blogomra!

Powered By Blogger