2010. október 7., csütörtök

Foltvirágok táboroztak

1.nap
Idén is elutazott a csoport táborba Nagyvázsony mellé az erdei iskolába.
Nagyon jó kis helyen van ez az erdei iskolatényleg,bennt az erdő közepében. Itt csak mi voltunk, a madarak és a vadak.
Pénteken délután esett az eső, de a kedvünket ez nem vette el.
Elrendezkedtünk a szobákban, aztán a varrógépeket összeszereltük és elkezdtünk varrni.
Mivel a jászberényi vándorkiállítás szeptemberben ért ide, ezért kitaláltuk, hogy a kiállítás megnyitóján mi is gyűjtsünk pénzt, hiszen erre van ott is a legnagyobb szükség. Hogy nagyobb kedvvel történjen ez egy kis ajándékkal akartunk kedveskedni neki. Ez emlékezteti majd arra a délutánra és az adakozására.
Ezért aztán Évivel kiszabtunk pikk-pakk , csészike , TILDA , és bugyi neszeszereket, még a tábor előtt.

Neki is láttunk a varrásnak.Vidáman telt el a délután.
Mikor végeztünk Ági tanított egy nagyon jópofa kulcstartót , a felnagyított a mintával pedig egy táskát is varrhattunk.
Persze hogy itt törtem el a tűt ismét,és fordult el a hurokfogóm. Mivel januárban ugyanez történt a gépemmel félre tettem szegénykémet, nagyon nagyon búsulva.
De itt volt a csoport kincstári darabja. Először ismerkedtünk aztán már megvarrtam vele a kulcstartót. Aztán itthon a párját is elkészítettem.

Származási hely: Balatoncsicsó, 2010.09.10.-12.


Éjjel elég sokáig fennt voltunk, varrogattunk beszélgettünk, amire a csoporttalikon nem igazán van idő.( 2 hetente találkozunk) Persze éjjel megint én csináltam egy kis műsort, eltévedtem a sötétben annyira vicces volt, de tényleg nem találtam vissza az ágyamba. Gabi ébredt meg és világított elemlámpával, hogy annál 2 méter távolságban amiről itt szó van, már végre az ágyamba kerüljek.

2.nap
Másnap a Csanakon megmutatott almacsutkát varrtuk meg. Hát a végén már a tüsszentésre is csak ez volt a jelszó: "almacsutka" Hát igen itt bebizonyosodott az egy öltéssel itt kevesebb a másiknál több. Az bizony két öltés eltérés, és a munka már nem passzol. Ez azonban nem vette el senki kedvét mindenki megbírkózott a feladattal. Azért az hogy fáradtunk már abból látszott, hogy aki tüsszentett annak is már azt mondtuk "almacsutka"

Származási hely: Balatoncsicsó, 2010.09.10.-12.


Délután a csoport pápai tagjai Zsuzs és Judit jöttek el , ők csak erre a délutánra a borotvahabos festéssel ismertettek meg bennünket. Nagyon szuper mintákat hoztak ki a lányok belőle. Már nemcsak az ingüket kobozzuk el a férjuraknak, hanem a borotvahabjukat is? :D

Este egy kis szallonnás, virslis könnyed vacsorával zártuk le a napot. :D
Aztán még varrogattunk, de aznap már kicsit korábban mentünk lefeküdni, és már nem tévedtem el. :)
3.nap
Vasárnap Gabi tanított egy virágos képet, amit a nyáron tanult. Sajnos ezen a napon elfelejtettem fotózni. Majd a kész munkákról teszek fel képet.
Gyorsan elrepült a délelőtt. Ebéd után még a lányok elmentek gombászni. Az eső miatt rengetegett szedtek. Aztán mindenki elindult fáradtan, de feltöltődve haza.

Nincsenek megjegyzések:

Népszerű bejegyzések

KATTINTS IDE, HÁTHA TUDSZ SEGÍTENI!



Itt szavazhatsz a blogomra!

Powered By Blogger