2010. október 19., kedd

Érdekesség

Az én okos fiam ma ezt mesélte:
"Tudod, hogy ez az idei október milyen különleges?
Igen , nagyon hideg van.- válaszoltam.
Nem, kaptam egy mélt amiben írták, hogy: 2010.október különleges hónap van benne 5 péntek, 5 szombat és 5 vasárnap. Ez állítólag 823 évente egyszer fordul elő. A Feng-Shui szerint ez egy pénzes hónap."
Mi a gyanakvó szülő első mondata: "De nem kell minden hétvégén elmenni ezért, ugye?"
Azt majd hóvégén jelzem, hogy ez nekem a bevételi oldalon vagy a kiadásin jelentkezett. :D

3 megjegyzés:

Abile írta...

:o)

F.Gina írta...

Gyanítom, hogy részedről a kiadásin, a fiadnak a bevételin :))
Jók a zsepitartóid !

beszand írta...

Igen én is erre gondoltam. :D Köszi, és tényleg gyorsan varrható!

Népszerű bejegyzések

KATTINTS IDE, HÁTHA TUDSZ SEGÍTENI!



Itt szavazhatsz a blogomra!

Powered By Blogger