2010. április 3., szombat

Újra varrok!

Szünetet kellett tartanom , mert sajna felül kerekedett rajtam a derékfájás. Szóval eltiltásom volt, még papírom is volt róla :D! Túl vagyok sok kezelésen, most már mehetek tornázni is.
Kezdek jobban lenni, bár még mindig nem az igazi. :(
Varrtam is közben, de a gépnél is üldögéltem néha igaz csak olvasó üzemmódban , mert hiába tiltották volna, ha jobban lettem volna semmi sem akadályozott volna meg.
Apróságokat ill. a tavalyi félbehagyott munkákból fejeztem be párat.






A férjuramnak varrtam ezt a fát, 50 éves lett a Drága. Érdekes egy fát kért, hogy varrjak, igaz Ő egy nagy stabil pont az én életemben, tehát az ötlet azt hiszem nagyon is illik ránk.
A tavaly festett anyagomból varrtam ezt láttam meg benne.



Mindenkinek kívánok kellemes ünnepeket a fórumon ajánlott képszerkesztővel készített üdvözlő képpel! (köszönet Gubikének)

Származási hely: Főalbum

12 megjegyzés:

MARIKA írta...

Jó hallani rólad :)
Kellemes ünnepeket sok locsolóval !
A minden de a fa nagyon "Tecik"

Edina írta...

Ahhoz képest, hogy el voltál tiltva, elég sok mindent sikerült elkészítened!:) Nagyon szépeket alkottál! Gyógyulj meg mihamarabb, pihenj sokat!
Kellemes Húsvéti Ünnepeket Kívánok!

Mamis írta...

Jó egészséget és kellemes húsvétot kívánok!

Judit írta...

Végre! :)
Kellemes ünnepeket kívánok!

Judit írta...

Szia! Az előbb is én voltam, csak valami mégsem úgy sikerült, ahogy szokott. Örülök, hogy jobban vagy!Puszi
:)

Abile írta...

Jó, hogy újra olvashatunk Rólad! Nagyon tetszik a fa, amit varrtál... Kellemes húsvéti ünnepeket kívánok!

Aranyalma írta...

Szia!
Örülök, hogy jobban vagy! Csak nem porckorongsérved van? (a leírásodból erre következtettem...)
Nagyon szép dolgok születtek! :)

Juana Castañeda írta...

Bonitos trabajos.
Un beso.

beszand írta...

Köszönöm Lányok! Már varrom a következő! :D Erről majd úgyis írok.
Aranyalma, igen valószínű a porckorongsérv, most megyek MR-re. Sokat javult és nagyon bizakodó vagyok!

Aranyalma írta...

Az MR ezt egyértelműen mutatja, a röntgen már kevésbé. Ha beigazolódik, készülj fel egy új életformára!

Juhizs írta...

Még, hogy pár dolgot varrtál... ez sok ahhoz képest, hogy betegségből "jössz" kifele.

日月神教-任我行 írta...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,a片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,性愛

Népszerű bejegyzések

KATTINTS IDE, HÁTHA TUDSZ SEGÍTENI!

Itt szavazhatsz a blogomra!