2010. április 19., hétfő

Kecskemét 2010. 04.17.

Már sokat hallottam milyen jó is a kecskeméti találkozó.
A hétvégén elutaztunk mi is Évivel. (kép a Napraforgó csoport képtárában van.)Nagyon jól éreztem magam, nagyon jó csapat varrhat ott együtt.
Egy kis gyerekszobába való blokkot kellett vinni. Ezt varrtam:
Származási hely: Kecskemét 2010.04.17


Egy tűtartó készítettünk, és ugyan sokat beszélgettem, de kész munkával térhettem haza.
A rengeteg árus és ott a nyüzsgő hangulat nagyon feldobott.


Sok ismerőssel találkozhattam, akikkel csak igen rövid ideig tudtam beszélgetni sajnos. :(
(Évivel, Elizanikóval, Julcsival, Ginával , bocsi akik kimaradtak.)
Örülök, hogy láthattam Julcsi pályázati munkáját. Már elképzeltem rajta egy kis pelenkást aki éppen felfedezi rajta ezt a kis mesevilágot.
Nekem a kajla fülű nyúl és a nádas a kedvencem. :)
Jó volt látni az örömét a díj átadón! Még egyszer gratulálok, Julcsi!
Származási hely: Kecskemét 2010.04.17


Megismerkedtem Rózsával is, jót beszélgettünk vele, közben instruált bennünket a tűtartó megvarrásában.
A nagy állványos gépet kipróbáltam én is.
Már sokszor láttam videón, volt valami fogalmam róla, de azt nem gondoltam volna, hogy szinte egy ujjal kicsit megmozgatva is már azonnal reagál, és kimozdul a gép. Persze a nagysága miatt nem hittem ezt, de most hogy láttam tényleg ez a logikus. Szabad gépi-tűzést tud az egyik oldalról, a gép másik oldaláról irányítva pedig a megrajzolt mintát tudja megvarrni. Bármilyen varrógépet lehet rá csatlakoztatni, de természetesen azok a legjobbak amelyeken BSR öltésfigyelő is van. Remélem jól értettem amit elmagyaráztak. (Javítsatok ki, ha valamit félreértettem.)
Érdekes volt a gép bemutató, jó ötlet volt lehozni és megmutatni a foltvarró lányoknak.
Jól megszerveztétek Lányok , köszönöm, ezt a szép napot!

7 megjegyzés:

Juana Castañeda írta...

Gracias por las fotografias de la exposicion, es muy interesanta ver como se trabaja en otros paises.
Un beso.

beszand írta...

¡agradézcale, Juana!

Julcsi írta...

Köszönöm! Annyira kedves vagy! Szerintem még sokáig nem fogom kibírni könnyek nélkül az ilyen kedves szavakat:))

Juhizs írta...

Láttam a fotókon, hogy ott voltál, sajnálom, hogy nem tudtam elmenni, olyan régen találkoztunk :-(

Juhizs írta...

lemaradt, hogy kedves ez a csibe :-)

beszand írta...

Szia Juhizs!
Tatabányán egy pillanatra láttalak aztán már nem. :( Sajnálom , hogy ott sem tudtunk kicsit beszélni. Remélem azért összefutunk valahol a közeljövőben.

Juhizs írta...

Én viszont nem láttalak Tatabányán, igaz, hogy sokan voltunk és folyton cikáztam, nehagyd máskor, hogy ennyire elvesszünk a tömegben :-(
(Kiabálj rám :-)

Népszerű bejegyzések

KATTINTS IDE, HÁTHA TUDSZ SEGÍTENI!



Itt szavazhatsz a blogomra!

Powered By Blogger