2009. március 15., vasárnap

Gyorsan készült repülő vadliba

Szerdán a csoportban úgy fogadtak a lányok, mintha nagyon, nagyon régen nem lettem volna. Pedig csak egy influenzán estünk túl. Annyira jól esett, hogy hiányoztam nekik.
Ezen a délutánon Évi gyors háromszögek készítését mutatta meg nekünk.
A próbadarabom egy gyári és egy már saját festésű anyagra esett. Majd meglátjuk mi lesz belőle felkiáltással.
Amikor összevarrtam először egy párnát gondoltam belőle, de mivel használjuk a párnát és világos hajúak vagyunk elvetettem. Pont kijött belőle az a táska , amit már varrtam, de ez a kicsinyített változata amit Zsuzsa éppen aznap adott oda. A bélése is saját türkiz színű világosabb selyem molinó.
Ennél a táskánál volt módom a ferdepánt gyors szabására is. Még így nem szabtam , de azt hiszem ezentúl ezt alkalmazom.
Hát igen ezek a szerencsés véletlenek.

Nagyon praktikus, és azt hiszem ezt is sokáig fogom hordani. A kiegészítőket már elkezdtem megvarrni hozzá, ezeket később. Holnap már ezzel fogok villogni munkába menet! :)

15 megjegyzés:

Mehike írta...

nagyon jól néz ki a táska

Mamis írta...

Én is szívesen hordanám...Nagyon jó lett.

Silerika írta...

Nagyon jó lett a táskád, és a kedvencem a kék:)

Lonci (Győr) írta...

Szuper lett, majd kérjük bemutatni a kiegészítőket is.:-)))

Névtelen írta...

Nagyon jól sikerült a táskád! :)

Kékbálna írta...

Nagyon szép lett a táska, gratulálok

F.Gina írta...

Szép, és praktikusnak tűnik !

lomaquilt írta...

Nagyon szép a táska, nekem a pink-fekete és a türkiz fekete a kedvenc szinkombinációm. Jó kis csoport lehet a tiétek!

Abile írta...

De nagyon szépek a színek... és persze a vadlibák is!! :o)

beszand írta...

Köszönöm lányok, ma már ebben pompáztam! Tulajdonképpen az én színem is a kék, ehez a színhez nyúlok anyagvásárlásnál először mindig.
A kiegészítőket persze majd mutatom.
Tényleg jó csoport a miénk, örülök hogy közéjük tartozhatok.
Képtárban felraktam a készítését a gyors háromszögeknek, esetleg ha valaki még nem tudná.
Most megyek varrni, nincs még itthon a csapat.

Zsuzsa írta...

Andika!A képtáradban megnéztem, hogy hogyan kell késziteni a gyors háromszögeket. Sajnos nem tudtam kinézni, hogy hol vágjam szét és igy nem sikerül sehogyan sem.Valószinű én vagyok a béna.

beszand írta...

Szia Zsuzsi!
Délután kiegészítem Neked a képtáramban a képeket. Meg tudod nézni!

Zsuzsa írta...

Köszönöm szépen, mostmár teljesen érthető. Megróbálom a vadlibákat mostmár én is.

beszand írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
beszand írta...

Zsuzsa nagyon szívesen, nem írta ki először a bejegyzésedet és még nem a hsz-re válaszoltam az előbb, azt töröltem ki.

Népszerű bejegyzések

KATTINTS IDE, HÁTHA TUDSZ SEGÍTENI!



Itt szavazhatsz a blogomra!

Powered By Blogger