2009. március 5., csütörtök

Blogok frissítése

Már egy ideje figyelem, hogy nálam, mintha később frissítené magát a bloglista. Miért?
Másik blogoknál veszem észre, hogy XY már írt újra , és nálam ennek még semmi jele.
Sokszor amikor hozzá tudnék szólni, már lejárt a téma. Értitek, mert én nem? Aki tud valami érthető magyarázatot kérem írjon.
Talán ismét linkeljem be a blogokat, hátha megjavul ...
Végig olvastam az instrukciókat BLOGBAJOKBAN , szerintem így volt eddig is nálam minden. Valamiért mégsem okés. Miért?

6 megjegyzés:

Lonci (Győr) írta...

Én már meg sem merek szólalni, mióta megújult azóta egyre rosszabb nálam is. Minden másutt van , mind eddig és egyéb gondjaim is vannak a blogommal és blogokkal is.

F.Gina írta...

Nálunk sem frissít azonnal. Sokszor csak az irányítópultomon keresztül érem el valamelyik állandóra bejelöltet, és onnan visszamenve a saját blogomba már látom a frissítéseket.

Mamis írta...

Sajnos nálam is ugyanaz a helyzet mint F.Ginánál.

Elizanikó írta...

Én is ezt tapasztaltam.

beszand írta...

Köszi Lányok! Akkor ez most így normális, régebben ezt nem vettem észre. Megpróbálom a vez.pultról okés. Most árgus szemmel figyelem tovább.

zazálea írta...

Csak erősíteni jöttem, ugyanez a helyzet nálam is. :o(

Népszerű bejegyzések

KATTINTS IDE, HÁTHA TUDSZ SEGÍTENI!



Itt szavazhatsz a blogomra!

Powered By Blogger