2008. február 26., kedd

TOPICOS FÉLREÉRTÉS, ÉS AZ ÉN ÉRZÉSEIM

Ma velem is megtörtént az amit senki másnak nem kívánok.
A neten olvastam, hogy valakinek a képeivel visszaélnek. Bem.oldalról letöltik és sajátjukként állítólag felrakják. Felháborított a pimaszság.
Én lüke rögtön reagáltam, és kérdeztem, hogy jött rá. Ezen lendülettel én meg felraktam jelszót a bem. oldalamra. Soha eddig még nem védtem le magam. Erre a hölgy azt hitte én vagyok a galád képbitorló.
A hab a tortán, hogy meggyanúsított a neten nyilvánosan, és csak priviben küldött egyenlőre egy elnézést kérő levelet. Kiváncsian várom, mivel kértem, hogy nyilvánosan is tegye meg az elnézést kérését, mert priviben már megtette.Ugyan ez jól esett, de azt hiszem a hozzászólása mivel nyíltan történt, így én is meg érdemlem, hogy ezt is nyilvánosan kapjam meg.
Kicsit csalódott vagyok, mert a jó indulat vezérelt, és ilyen hülye helyzetbe kerültem.
A csoport ahova járok persze tudja, hogy a munkáimat én készítem, de mégis nagyon fáj ez a gyanúsítás. Miért is kell, hogy bizonyítsak? Miért nem szólt a moderátoroknak?Annyi kérdés kavarog bennem amit talán le sem írok.Amikor ötletet nézek a neten, még arra is szoktam figyelni, hogy más anyagból varrjak. Igen én is szoktam ötlet után nézni. De mint kiderült (Jolimama küldött üzenetet), ha jól értem rááadásul horgolásról van szó.Nem is tudok horgolni, csak ilyen láncszemeket amit most varrok éppen fel az tavasz tündérem hajának. Ja és ezt is csak szombaton tanultam a másik találkozón. Szörnyű a szombati babás topic találkozó után, ilyen bántó helyzettel találkozni. Ráadásul megvédeni nekem kellene magam, de még én magyarázkodjak? Szóval ezt most nagyon meg kell emésztenem. Most nagyon csalódott vagyok, rossz kedvem lett.

6 megjegyzés:

36évi írta...

Beszi!

Azt mondom, ott a topikon kérd ki magadnak a dolgot, és szólítsd fel, hogy ott kérjen tőled elnézést, mint ahogy volt arca ott a topikon, nyíltan meggyanusítani.
Hid el, sak ezutá fogod magad jobban érezni, met így még sunnyog, te meg még mindig a megbélyegzett státusban vagy.
Bocs, ha beleduma, de az ilyeneknek tényleg határozottan kell reagálni, mert legközelebb nem téged szivat, hanem mát. Hajlama van ilyesmire.

Mondjuk, azt sem értem, hogyan lhet egy horgolást annyira megismerni, hogy biztos abban, hogy az övé. Ha meg látta valami honpalon, akkor rögtön ott kellene pampognia, és felszólítani az illető képtárbirtokost, hogy azonnal szedje le a képet, nem a topikon embereket gyanusítgatni.
Na, ez megint kultúra kérdése...

beszand írta...

Köszi, Drága!
Megtettem de még mindig sz..rul érzem magam. Lányok a babásban is megerősítettek. Imádom őket. Szomabati képeket nézem és próbálok túllépni. Este ha nem válaszol addig ,oda is berakom a linket,olvassák el az esetet többen, mert gyalázat ha bárkit így megvádolnak.Utálok magyarázkodni! Ráadásul, én nem egy megbúvó alkat vagyok, mrt mindenhol ez a nevem.Tehát teljesen összekever valakivel.Csókollak jól esnek a bíztató szavak.

Unknown írta...

Én "csak" a vitára figyeltem fel (nem szokás arra) Most kezd kicsit körvonalazódni miről is szólt...
Jogos a felháborodásod.
Sajnos amit az internetre teszel, azt el is lopják. Ha védekezel ez ellen, akkor pedig a felhasználók szidnak, a képminőség vagy a vízjel miatt...

Ibcsy írta...

Szia!
Sajnálom, hogy ilyen megtörténhet, és őszintén együtt érzek veled. Aki felteszi blogra, topicra a képeit, azt el is lophatják. De gusztustalannak tartom, valakit meggyanúsítani, ráadásul mások előtt, anélkül, hogy előbb megbizonyosodna.

beszand írta...

Szia László!
Köszönöm, hogy megértettél és hangot is adsz a véleményednek. Sajnos a technika tréfált meg ilyen csúnya módon minket. A fiam szerint valószínű aki a linket feltette nem lépett ki a képtárából és a rendszer így akarja védeni, nehogy más kreatívkodjon a képtárban.

beszand írta...

Ibcsy,hát ebbe most bele tenyereltem. A baj, hogy most ő bújik meg. Pedig nagyot nőne talán mindenki szemében, ha elnézést kérne mind a kettőnktől.

Népszerű bejegyzések

KATTINTS IDE, HÁTHA TUDSZ SEGÍTENI!



Itt szavazhatsz a blogomra!

Powered By Blogger