2008. február 26., kedd

Köszönet és tanulság.

Délután nagyon sokan reagáltak arra a kínos helyzetre amibe kerültem. Mindenkinek aki próbált nyugtatni és megerősíteni a jó szavaiért nagyon, nagyon hálás vagyok. A babások egyöntetűen kiálltak mellettem. Igazán nagyon, nagyon köszönöm, mert ilyen vacakul már régen éreztem magam.
A fórumokról én eddig csak pozítiv hangot kaptam, és itt a kritikára is értem , mert az kell a fejlődéshez.
Délután kicsit összedőlt velem a világ, de lányok ti most gyorsan összeraktátok nekem. Itt értem az NLC-n a jelen lévőket , a babásokat, és titeket is horgolós lányok. Még egyszer köszönöm, ezért szeretek nektek írni és az én csip-csup problémáimat megbeszélni.
A tanulság nekem mindenképpenaz , hogy nem kell nekem mindent rögtön megoldani. Bár ez nehezen fog menni, de én is vissza fogom fogni magam. Ja és jobban szerettem volna, ha a nevem a munkáimról jegyzik meg , és nem egy ilyen félreértés miatt.

2 megjegyzés:

36évi írta...

Nyugodt lehetsz, msotantól majd arról ismernek, mert legalább megnézik a képtáradat. :D

beszand írta...

Drága vagy!De inkább kihagytam volna a tegnapi napot! Pusszantalak!

Népszerű bejegyzések

KATTINTS IDE, HÁTHA TUDSZ SEGÍTENI!



Itt szavazhatsz a blogomra!

Powered By Blogger