2018. szeptember 12., szerda

Dió

Bemutatom a kiskutyámat, DIÓ-t. 
Mióta elköltöztek Julcsiék , nagyon éreztem a kutyahiányát. Füge is velük ment és csak hétvégenként találkoztunk. Aztán egy vasárnapi este mindent megváltoztatott. Erika, felajánlotta a kiskutyákat szerető gazdikat keresve, mert az anyakutyának elfogyott a teje. Sokan jelentkeztünk , nagyon sokan. Álmomban sem gondoltam, hogy engem választ, de mégis megtörtént.   Szabadságom második napján elmehettem Dióért. Még most is felfoghatatlan, hogy  Erika engem választott sok jelentkező közül gazdájának ennek a kis csöppségnek. A kutyamama már nem tudta etetni őket, így elhozhattuk a kis drágát. Már névvel mentünk, amit a Gáborék és Julcsiék javasoltak.  DIÓ volt az azonosság a javaslataik között. Így emellett döntöttem, mert nagyon tetszett nekem is.Amikor Erikának meséltem, hogy mi már névvel érkeztünk, először ő lúdbőrözött, aztán én amikor mondtam, hogy mit választottunk. 
Az apakutyus neve is Dió mondta. Egyszerűen hihetetlen,   egymásra borultunk tényleg az örömtől,  mert a mi kis Diónk volt ráadásul a kiskölykök között a kedvence. 
Itt is nagyon köszönöm Erika, igyekszem nagyon jó gazdája lenni Diónak! 




Megnyugodtam, tetszik ahol vagyok. 
Alszom is, mert pici vagyok még.



Nincsenek megjegyzések:

Népszerű bejegyzések

KATTINTS IDE, HÁTHA TUDSZ SEGÍTENI!



Itt szavazhatsz a blogomra!

Powered By Blogger