2015. október 28., szerda

Tatabánya

Szombaton Tatabányára utaztam a barátnőimmel, a Foltra-Forgók csoport közösvarrást szervezett.
Négyesben keltünk útra. :) 

Parnaki Ágitól ismét egy nagyon jó előadást  hallhattunk amely ezek után arra ösztökéli  a hallgatóságot a, hogy az újrafelhasználás milyen hasznos és jó is egyben.
Kedves barátnőkkel sikerült beszélgetnem, de rátaláltam új ismerősökre is. természetesen a csábítás is óriási volt úgy anyagban, mint kellékekben. Hát mi is elcsábultunk ahogy szoktunk. :)))  A kiállításon a farmerekből készült tárgyak nagyon tetszettek.
Marika. Erika , és én. Másik Erika most igazoltan távol volt a képről. Tudtunk találkozni, ennek örülök nagyon.

A táskámnak nagy sikere lett, sőt a táskapályázaton 3. helyezett lettem. A Varrógépcentrum ajándékát  kaptam érte, nagyon szépen köszönöm!
 

Megtaláltam a fámat is , amit varrtam a Foltra-Forgóknak . :) A bejegyzésem a régi itt olvasható. Katt ide!  :) 
A középső fenyőfa az enyém! 
Barátnőm Marika munkái

 A farmerekből egy kis szösszenet:

A mindenkinél a polcon álló könyvből a csoport elkészítette blokkokból a takarókat. Nagyon szépek lettek.


Nagyon jól éreztem magam, ahogy szoktunk mondani. 
Jövőre veletek ugyanitt! :)
Tóth Enci képei is szerepelnek a bejegyzésben. Itt is köszönöm neki a fotókat!

Nincsenek megjegyzések:

Népszerű bejegyzések

KATTINTS IDE, HÁTHA TUDSZ SEGÍTENI!



Itt szavazhatsz a blogomra!

Powered By Blogger